معرفی ۲۵ افزونه ضداسپم در وردپرس – بخش دوم

در پست قبلی اشاره کردیم که هک یک واقعیت انکار نشدنی است و سیستم مدیریت محتوای وردپرس بیشتر از هر پلتفرم دیگری، در معرض هکرهای زیادی قرار دارد.

در آموزش قبلی تعدادی از افزونه های ضداسپم را معرفی کردیم.

در ادامه 12 مورد دیگر از این نمونه افزونه ها را خدمتتان معرفی می کنیم.

برای اگاهی پیدا کردن از افزونه های ضداسپم با ما همراه باشید.

۱۳. افزونه Antispam Bee

این افزونه یکی از محبوب ترین گزینه ها برای کاهش کامنت و اسپم می باشد. این افزونه از CAPTCHA برای تجربه ی کاربر بهتر استفاده نمی کند. آمار اسپم شدن یا نشدن در ۳۰ روز گذشته شامل به روزرسانی روزانه نرخ تشخیص اسپم، نظرات مسدود و اسپم شده و … را نشان می دهد.

این افزونه بدون اینکه اطلاعات را ذخیره کند از اطلاعات شخصی شما حفاظت می کند. فرم نظرات چک کردن اسپم در صورتیکه تمایل داشته باشید در صفحات آرشیو قرار می دهد.

267

۱۴. افزونهSimple Comments

افزونه Simple Comments یک افزونه ی پریمیوم است که از سایت شما در برابر حملات XML-RPC, DDoS, XSS , CSR محافظت می کند. همچنین از اسکرپیت شدن و هک شدن سئو نیز جلوگیری می کند.

این افزونه بر تمام فرم های سایتتان از صفحه ی ورود و ثبت نام گرفته تا نظرات و فرم تماس نظارت می کند. نظرات اسپم ایجاد شده توسط ربات ها بلافاصله مسدود می شود. بنابراین دیگر لازم نیست نگران به هم ریختن ظاهر پایگاه داده تان باشید. این یک گزینه عالی است، به خصوص اگر شما نیاز به یک افزونه ای داشته باشید که بسیاری از ویژگی های ضد اسپم شما را مدیریت کند.

 

345

۱۵.افزونه WP-SpamFree Anti-Spam

این افزونه  ربات هایی که اسپم ارسال می کنند را بلاک می کند. این افزونه شامل یک فرم تماس جهت ممانعت از اسپم شدن سایت شما می باشد. استفاده از این افزونه ساده و آسان است و به راحتی نصب می شود.

268

۱۶.افزونه Anti-spam

این افزونه برای بلاک نظرات اسپم از جاوا اسکرپیت به جای کپچا استفاده می کند. هیچ گونه تنظیمات برای پیکربندی وجود ندارد. شما می توانید آن را نصب کنید و شروع به بلاک کردن اسپم ها کنید. بدون قرار دادن هیچ گونه کد امنیتی از ارسال هرزنامه، اسپم و…. توسط موتورهای جستجو جلوگیری می کند.

این افزونه تنها در بخش نظرات وجود دارد. بعد از این که افزونه را نصب کردید سعی کنید نظری را برای سایت تان ارسال کنید و از سایت خارج شوید. اگر شما خطایی را مشاهده کردید راه حل  آن را در بخش پشتیبانی بررسی کنید و مشکل و شرح آن را به طور مفصل ذکر کنید.

2689

۱۷. افزونهSpam Destroyer

این افزونه به طور خودکار اسپم را بلاک می کند و جایگزین خوبی برای افزونه ی Akismet است. فرم تماس افزونه در حال حاضر پشتیبانی نمی شود. هر چند برای نسخه های آینده پشتیبانی شده است؛ استفاده از این افزونه نیز آسان می باشد.

299

۱۸.افزونه Bot Block

این افزونه به کاهش اسپم کمک می کند. این افزونه بطور خاص برای گوگل آنالیز و بلاک کردن ربات ها بر اساس پایگاه متخلف ساخته شده است.

300

۱۹.افزونهWPBruiser

این افزونه ربات اسپم را  بدون استفاده از کیچا بلاک می کند و برای نظرات ، ثبت نام ، صفحه ی ورود و فرم درخواست، کار می کند. همچنین به API و دیگر خدمات خارجی نیاز ندارد.

کاربران منظم به تفاوت ها توجه نمی کنند و تنها تفاوت اینست که شما باید ببینید هیچ نظری در صف اسپم وجود ندارد وبا وردپرس سازگار است. با افزونه های کش نیز سازگار است و بطور خودکار آدرس آی پی را بلاک می کند.

۲۰. افزونهTopsy Blocker

این افزونه همه ی بازتاب شما را دریافت می کند و آن ها را با آدرس آی پی های اسپم شناخته شده پایگاه داده شما مقایسه می کند. اگر ترجیح می دهید بازتاب از سایت تان را فعال نگه دارید، این افزونه کمک می کند تا به شدت اسپم های دریافتی کاهش پیدا کند.

302

۲۱.افزونهSemalt Blocker

این افزونه منحصر به فرد است؛ چرا که می توانید انتخاب کنید ترافیک با کمک هر URLهدایت شود. بنابراین تجزیه و تحلیل سایت شما را انجام می دهد و بطور رایگان آمار ترافیک اسپم شده را نشان می دهد.

303

۲۲.افزونهWangGuard

این افزونه از اسپلاگ ها ، اسپم ثبت نام و همچنین جستجوگرهای کلاه سیاه و سفید محافظت می کند. همچنین پایگاه داده شما را اسکن می کند و سایت شما را از هر اسپمی پاک می کند.

304

۲۳.افزونهStop Spam Comments

جلوگیری از اسپم نظرات ساده است. این افزونه ی سبک وزن ربات های اسپم را از ارائه نظرات، بدون اضافه کردن مرحله ی اضافی برای کاربران واقعی بلاک می کند. نصب آن آسان بوده و به هیچ تنظیمات و پیکربندی اضافی نیاز ندارد.

306

۲۴. افزونهAnalytics Spam Blocker

این افزونه ربات اسپم را متوقف می کند. بنابراین ترافیک داده های گوگل آنالیز را نمی شمارد. اکثر منابع اصلی از اسپم ربات که بلاک هستند شامل افزونه های Semalt و Darodar و…. می باشد.

367

۲۵.افزونهBad Behavior

این افزونه تمام ترافیک ورودی از ربات اسپم را بلاک می کند. بطوری که آن ها نتوانند به سایت تان دسترسی داشته باشند و امکان دارد تمام اسپم ها را بلاک  کند، حتی آن هایی که در لیست اسپم قرار ندارند را نیز اسکن می کند.

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link