شش افزونه وردپرس که سرعت وبسایت شما را بهبود میبخشند

افزونه های وردپرس برای افزایش سرعت وبسایت

 با تمام اینکه برای ایجاد اجزاء وبسایتتان سخت کار کرده اید ,  ایا میدانید  اگر یک چیز را فراموش کنید میتوانید وبسایت شمارا قبل از اینکه فرصتی برای موفقیت داشته باشد از بین ببرد؟

سرعت

سرعت بارگذاری وبسایت شما یکی از مهم ترین عامل ها برای افزایش سرعت سایت میباشد.
در مورد ان فکر کنید. شما چه مدت زمانی برای بارگذاری یک وبسایت انتظار میکشید قبل از ان که تصمیم بگیرید وارد وبسایت بعدی در نتایج  گوگل شوید؟

مدت زمان بسیار کمی است. درست است؟
اکثر بازدیدکنندگان وبسایت شما فقط چند لحظه برای بارگذاری وبسایت شما صبر میکنند قبل از انکه تصمیم بگیرند انتظار کشیدن برای وبسایت شما ارزشی ندارد! اگر سرعت بارگذاری وبسایت شما طولانی باشد بازدیدکنندگان دوباره به نتایج گوگل برمیگردند و رقبایتان را انتخاب میکنند.

صحبت گوگل در مورد سرعت وبسایت : سرعت بارگذاری وبسایت  نیز شامل یکی از الگوریتم های موتور های جستجو میباشد. هر چقدر سرعت وبسایت شما بالاتر باشد رتبه بهتری نیز خواهید داشت.

ایا کند بودن یک وبسایت  یک فاجعه میباشد؟ خب میتواند باشد اما فقط در زمانی که شما تصمیم بگیرید برای افزایش سرعت وبسایتتان هیچ فعالیتی انجام ندهید! ما پیشنهاداتی برای افزایش سرعت وبسایت شما داریم.

افزونه های وردپرس برای افزایش سرعت وبسایت

افزونه هایی وجود دارند که  با استفاده از تکنیک های افزایش سرعت وبسایت , برای افزایش سرعت صفحات وبسایت شما طراحی شده اند. افزونه  هایی برای وبسایت هایی با ترافیک سنگین , برای وبسایت هایی با حجم بالا و همینطور هر انچه برای افزایش سرعت وبسایت شما نیاز باشد در  میان افزونه های وردپرس وجود دارد.

ما برای اینکه در انتخاب بهترین افزونه های وردپرس برای افزایش سرعت وبسایت به شما کمکی بکنیم چند افزونه وردپرس که هر کدام تمرکز های مختلفی در بخش های مختلف وبسایت برای افزایش سرعت صفحات دارند را برگزیده ایم.
در اینجا لیستی از بهترین افزونه های افزایش سرعت را لیست کرده ایم.

1 :رندر سریعتر : WP Fastest Cache

افزونه wp fastest cashe افزایش سرعت

به دنبال یک افزونه  سریع  و با رابط کاربری زیبا و همینطور با بیش از سه میلیون دانلود و پنج ستاره هستید؟ wp fastest cahse افزونه مورد نیاز شماست.
شما یک وبسایت دارید و برای وبسایت خود تولید محتوا میکنید و هر روز هزاران بازدیدکننده دارید. این بسیار عالی است.
وبسایت شما به غیر از اینکه ترافیک سنگینی دارد ,  منابع بیشتری  از ram و cpu مورد استفاده قرار میگیرد و این تنها یک چیز است.
wp fastest cahse  یک فایل html استاتیک ایجاد میکند و کاربران در هر بار از بازید از سایت یک فایل html رندر شده تحویل میگرند و در مرورگرشان به نمایش در می اید . در این روش با کم شدن ریکوئست ها باعث افزایش سرعت میشود.
نگاهی به امتیازات این افزونه بیاندازید. بیشتر کاربران به این افزونه امتیاز 5 ستاره داده اند , افزایش سرعت وبسایت کاربران , اسانی برای استفاده برای کاربران , از ویژگی هایی است که باعث محبوبیت این افزونه شده است.
بیش از 400,000 نصب فعال این افزونه نمیتواند انتخاب اشتباهی باشد. این افزونه رایگان است اما برای استفاده از تمامی امکانات این افزونه نیاز به تهیه نسخه تجاری این افزونه دارید.

 2. کش صفحات : W3 Total Cache

W3 کل کش

اگر شما به دنبال گزینه ای رایگان برای برای کش کردن صفحات وب هستید ,  W3 Total Cache میتواند بهترین گزینه برای شما باشد. W3 Total Cache پیشرفته ترین افزونه برای بهینه سازی عملکرد صفحات وب است و باعث افزایش چشمگیر سرعت سایت میشود.
این افزونه یکی از مهم ترین و توصیه شده ترین افزونه ها توسط توسعه دهندگان وب حرفه ای , و شرکت های هاستینگ میباشد و مورد اعتماد کسب و کار های معروف Mashable، Smashing Magazine، WPBeginner میباشد.

اما W3 Total Cache مورد نیاز وبسایت شماست؟ در زیر به برخی ویژگی های کلیدی این افزونه میپردازیم.

  • افزایش ده برابر بهبود عملکرد وبسایت (با استفاده از اصول google speed )
  • افزایش نرخ تبدیل
  • بهینه سازی سئو و پیشرفت رتبه در موتور های جستجو 
  • صرفه جویی تا 80 درصد از منابع هاست از طریق فشرده سازی فایل های Html, css , javascript 
  • افزایش بازدید کننده وبسایت
  • استفاده از DNS برای افزایش سرعت بارگذاری برای کاربران در هر منطقه ای
  • افزایش سرعت برای وبسایت هایی که از SSL استفاده میکنند و سرعت کمی در بارگذاری دارند

W3 Total Cache یک افزونه بسیار فوق العاده و حرفه ای و با کلی امکانات شگفت انگیز است و مانند گنج است اما برای مبتدیان ممکن است کمی سردرگمی به همرا داشته باشد. اما پیچیدگی این افزونه باعث دلسردی کاربر نمیشود و به صورت پیش فرض برای مبتدیان ممکن است کمی راه اندازی این افزونه زمانبر باشد.

2. فشرده سازی و بهینه سازی فایل های JavaScript & CSS با WP Super Minify

WP Super Minify

WP Super Minify با بیش از 20,000 نصب فعال با ترکیب  و فشرده سازی فایل های CSS , JavaScript  زمان را برای بارگذازی صفحات شما کاهش میدهد.
برای نصب و راه اندازی این افزونه فرایند سه مرحله ای است که شامل دانلود پلاگین , اپلود پلاگین , و نصب و فعال کردن پلاگین میباشد! فرایندی از این ساده تر برای راه اندازی افزونه وجود ندارد!
WP Super Minify سرعت صفحات را همانند افزونه های مشابه , افزایش چشمگیری نمیدهد اما میتوانید از افزایش دو تا 4 درصدی سرعت وبسایت خود لذت ببرید. این پلاگین بسیار اسان است و هر مبتدی میتواند با افزایش سرعت وبسایت خود توسط این افزونه لذت ببرد.

3. کاهش حجم تصاویر با WP Smush

WP Smush ItWP Smush تنها افزونه ای است که با کاهش حجم تصاویر باعث دریافت پاداش شده است!

WP Smush دقیقا هر تصویری را که شما در پیشخوان وردپرس اپلود میکنید و یا تصاویری که قبلا اضافه کردید با استفاده از سرور های قدرتمندی که دارد تصاویر را اسکن میکند و بدون کمترین افت کیفیت قسمت های اضافی تصاویر را برش میدهد و باعث کم شدن حجم تصاویر میشود و فقط با نام تصاویر میتوانید تشخیص دهید که کدام خروجی افزونه WP Smush میباشد! و سنگین بودن حجم تصاویر شما هیچ مشکلی به وجود نمی اورد و تیم سازنده WP Smush تمام وقایع را پیش بینی کرده اند.

برخی از مزایای افزونه WP Smush

  • پشتیبانی از تمام فرمت های رایج مانند JPEG، GIF و PNG 
  • حذف رنگ های استفاده نشده از تصاویر
  • سازگاری با پلاگین های دیگر
  • کاملا رایگان 
  • بهینه سازی هر تصویر در دایرکتوری
  • حذف  ابر داده ها از فایل های Jpeg
  • تصاویر چندگانه برای بهینه سازی دارید؟ مشکلی نیست WP Smush تا 50 بار میتواند عمل بهینه سازی را انجام دهد!

5.افزایش سرعت بارگذاری صفحات با لودتنبل

گزینه های بار BJ Lazy

وقتی کاربری وارد وبسایت شما میشود تمام محتوای وبسایت شما به طور یکباره و به صورت خودکار بارگذاری میشود. مهم نیست چقدر محتوا دارید اما اگر صفحه شما سنگین باشد و یا دارای تصاویر زیادی باشد  به طور طبیعی زمان بارگذاری صفحه شما کاهش میابد و مشکلاتی مانند کاهش بازدید کننده , و کاهش رتبه در گوگل خواهد بود.

BJ Lazy Load راه حل این مشکل است.
بعد از اینکه این افزونه نصب شد دیگر صفحات شما به طور خودکار و یکباره بارگذاری نمیشود. ایا این یک چیز بدی است؟ اصلا اینطور نیست!
وقتی کاربری وارد وبسایت شما میشود به طور یکباره تمام محتوای شمارا بررسی نمیکند و به همین دلیل نیاز نیست تا محتوای شما به طور یکباره بارگذاری شود! BJ Lazy Load یا لود تنبل  , در زمانی که کاربر اماده مشاهده محتوا یا بهتر بگویم در زمان اسکرول کردن کاربر روی محتوای شما , محتوای شما بارگذاری و یابه اصطلاح تنبل لود میشود.

6.بهینه سازی پایگاه داده با WP-Optimize

WP بهینه سازی

راه اندازی وبسایت و یا وبلاگ با استفاده از پلتفرم وردپرس میتواند باعث ناکارامدی پایگاه داده شود.
هر بار که یک نوشته و یا پست جدید در وردپرس ایجاد میشود , وردپرس یک نسخه ویرایش از ان ذخیره میکند. بنابر این اگر یک نوشته یا برگه را هفت بار ویرایش کنید ( همانطور که من 5 بار این نوشته را ویرایش کردم ) ممکن است 7 نسخه ویرایشی جهت تجدید نظر شما وجود داشته باشد.
همانطور که میتوانید تصور کنید این نسخه ها میتواند ناخواسته داده هایی را به جداول پایگاه داده اضافه کند که به سرعت کاهش عملکرد وکند بودن سایت حس میشود.
مثالی دیگر میتواند یک وبسایت با محتوای غنی و هزاران نظرات اسپم داشته باشد که مانند مثال بالا باز هم داده هایی بدردنخور به پایگاه داده اضافه میکند.

به طور خلاصه WP-Optimize  به شما امکان این را میدهد که داده های بدرنخور پایگاه داده را پاک کنید و ان را بهینه سازی کنید تا بهتر اجرا شود. همچنین شما میتوانید پس از نصب این افزونه برنامه ای را تنظیم  کنید که  با حذف داده های غیر ضروری مانند  وقتی کامنت های اسپمی حذف میشود , و یا نوشته هایی را در داخل زباله دان هدایت میکنیم و بسیاری گزینه  های دیگر تعریف کنیم تا به صورت خودکار پایگاه داده بهینه شود و عملکرد بهینه ای داشته باشد.

منتظر چی هستید؟

وردپرس در اولین بار بهترین پلتفرم برای وبلاگ نویسی مشاهده شد.. با گذشت زمان و معروف شدن , وردپرس را تبدیل به یک سیستم مدیریت محتوای محبوب و بسیار کاربردی تبدیل کرده است که میتواند برای هر نوع وبسایتی چه خبری چه فروشگاهی و چه وبلاگی مورد استفاده قرار بگیرید. ما میخواهیم وبسایت شما به پتانسیل خود برسد و این زمانی اتفاق می افتد که وبسایت شما عملکرد بهتری داشته باشد و سرعت بسیار بالایی داشته باشد.
این افزونه هایی که معرفی کردیم میتواند باعث افزایش سرعت وبسایت شما شود  و حتما نیاز نیست تمام این افزونه هارا نصب و فعال کنید.  حتما امروز افزونه هایی را که معرفی کردیم و هر کدام مورد نیازتان بود را استفاده کنید و از امروز سرعت وبسایت خودرا بهینه کنید و ترافیک خودرا افزایش دهید! موفق باشید.

 

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link