چگونه می‌توانیم فروشگاه اینترنتی با تمام امکانات بسازیم؟

دغدغه این روزهای بیشتر ما این است که برای خودمان یک کسب درآمد اینترنتی داشته باشیم و برای این منظور شروع به تحقیق و جستجو می‌کنیم. اگر کمی وقت بگذاریم و در گوگل جستجو کنیم به نتایج زیادی می‌رسیم که مسلما تمامی آن‌ها روش عالی و جوابگویی نیستند. در اینجای مسیر گاهی دچار سردرگمی می‌شویم ولی اکثر ما به این نتیجه می‌رسیم که یک وبسایت طراحی کنیم و کسب و کار آنلاین خود را راه‌اندازی کنیم. اینجاست که به دو دسته تقسیم می‌شویم:

  • برخی از ما تصمیم می‌گیریم سرمایه‌ای را در نظر گرفته و با کمک دیگران سایتی ایجاد کنیم و در واقع هزینه آن را بپردازیم.
  • دسته دیگر ما دوست داریم صفر تا صد کار را خودمان انجام دهیم و تصمیم به یادگیری می‌گیریم.

در بین دو دسته بالا، ما امروز سر و کارمان با دسته دوم است که قصد دارند خودشان فروشگاه اینترنتی طراحی کنند و از اول، کار را به دست بگیرند. در واقع قصد داریم به این دسته از افراد بگوییم که چگونه خودشان می‌توانند فروشگاه اینترنتی با تمامی امکانات را بسازند. با ما همراه باشید…

ملزومات ساخت فروشگاه اینترنتی

ملزومات اصلی و پایه در ساخت فروشگاه آنلاین عبارت است از:

  1. نصب و راه‌اندازی وردپرس
  2. نصب و راه‌اندازی ووکامرس
  3. انتخاب یک قالب فروشگاهی (رایگان یا پرمیوم که بستگی به نظر شخص شما دارد)
  4. نصب افزونه‌های ضروری و موردنیاز برای وردپرس و فروشگاه اینترنتی
  5. سفارشی‌سازی قالب فروشگاهی مطابق با محصولات و خدماتی که قرار است ارائه شود
  6. شروع فرآیند کسب درآمد از فروشگاه

این ۶ گزینه مسیریست که شما باید برای کسب و کار خود طی کنید. حال اگر کار با وردپرس را بلد هستید که کارتان جلو می‌افتد اما اگر هیچ چیز از آن نمی‌دانید خیلی هم عقب نیستید و لزومی به نگرانی نیست. تنها کافیست مراحلی را طی کنید:

  1. یادگیری آموزش وردپرس
  2. یادگیری آموزش ووکامرس
  3. داشتن انگیزه قوی

خیلی ساده است نه؟ جالب‌تر اینکه اصلا لزومی ندارد برای این مراحل هزینه‌ای پرداخت کنید و به راحتی با چند روز زمان گذاشتن می‌توانید سایت فروشگاهی خود را راه‌اندازی کرده و به کسب درآمد بپردازید. اما عنصر آخر مهم‌ترین گزینه‌ایست که به شما کمک بسیاری می‌کند. (یعنی انگیزه!)

چگونه دیجی‌کالا تبدیل به یک فروشگاه اینترنتی کامل شد؟

وقتی حرف از فروشگاه اینترنتی می‌شود، بیشتر ما ناخودآگاه ذهنمان به سمت دیجی‌کالا می‌رود. زیرا در کشور ما این فروشگاه اینترنتی جزء بهترین فروشگاه‌های آنلاین است که به خوبی به مردم خدمت‌رسانی می‌کند. اما باور کنید ساخت چنین فروشگاه اینترنتی کار سختی نیست. فقط کافیست مهارت‌های لازم در حوزه وردپرس و ووکامرس را بیاموزید و سپس دست به کار شوید. در مرحله انتخاب قالب باید دقیق باشید و بدانید قالبی که انتخاب می‌کنید منعطف بوده و امکانات خوبی برای نمایش محصولات به اشکال مختلف را داشته باشد. ویژگی‌های اضافی مانند فیلتر قیمت، زمان، نوع محصول و دسته‌بندی‌ها را باید به فروشگاه خود اضافه کنیم. که تمامی این موارد با کمک افزونه‌های وردپرسی امکان‌پذیر بوده و می‌توان آن‌ها را نصب کرد.

ما در همیار وردپرس تمامی آموزش‌ها را بصورت رایگان برایتان تولید کردیم و شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به آن تمامی آموزش‌های کامل و همچنین آموزش کار با هر افزونه مورد نیاز را نیز مشاهده کرده و یاد بگیرید. تمام فرآیند یادگیری شاید یک هفته هم طول نکشد و اگر بخواهید فعال عمل کنید حتی طی چند روز نیز می‌توانید مهارت‌های خود را تکمیل کرده و فروشگاه آنلاین یا کسب و کار موردنظر خود را پیاده‌سازی کنید. تنها هزینه‌ای که صرف می‌کنید برای ثبت دامنه و هاست است که امری طبیعیست، باقی موارد را خودتان بدون پرداخت هزینه می‌توانید ایجاد کنید.

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link