چگونه در وردپرس فیلد اضافی به نظرات اضافه کنیم؟

اضافه کردن فیلد جدید در نظرات وردپرس

سلام خدمت شما کاربران عزیز باشگاه وردپرس ,

بخش های ارتباطی یکی از مهم ترین بخش ها برای بهینه سازی سئو سایت میباشد چون ارتباط و تعامل مخاطبین با وبسایت  بسیار برای گوگل خوش ایند است. یکی دیگر از تاثیر های ارتباط برای رشد کسب و کار افزایش اعتماد و در نتیجه افزایش فروش میباشد.
بخش نظرات در وبسایت یکی از راه های ارتباطی است که بسیار باید جدی گرفته شود. با اضافه کردن فیلد های اضافی برای نظرات میتوانید باعث بهینه سازی فرایند ارتباط  , دریافت اطلاعاتی کاملتر از مخاطب و همچنین رشد کسب و کارتان  شوید .  به عنوان مثال میتوانید با گرفتن ایمیل مخاطب در نظرات ایمیل مارکتینگ کنید وشاهد فروش چشمیگر محصولاتتان باشید. در این مقاله ما قصد داریم افزونه ای را معرفی کنیم تا با استفاده از ان فیلد هایی به بخش ارسال دیدگاه اضافه کنید.

اضافه کردن فیلد های اضافی به بخش نظرات در وردپرس با افزونه WordPress Comments Fields 

اضافه کردن فیلد  و به عبارتی دیگر سفارشی سازی بخش نظرات وبسایت بدون افزونه نیاز به دانش برنامه نویسی  و تخصص در حوزه  وردپرس دارید علاوه بر این باعث هزینه اضافی میشود و بدون افزونه سفارشی سازی فیلد کارساده ای نیست و باعث از دست رفتن زمان میشود.

افزونه WordPress Comments Fields  یک افزونه بسیار کاربردی میباشد که میتوانید با استفاده از این افزونه فیلد هایی مانند text , select , radio , checkbox  به بخش نظرات اضافه کنید. این افزونه در مخزن وردپرس بیش از هزار نصب فعال دارد که تخصص خودرا  درسفارشی سازی فیلد های بخش نظرات ثابت کرده است.

اموزش افزونه WordPress Comments Fields اضافه کردن فیلد های اضافی در نظرات

بعد از نصب و فعالسازی این افزونه به بخش تنظیمات مراجعه کنید و یا با کلیک بروی  comment fileds در پیشخوان وردپرس به صورت خودکار وارد تنظیمات این افزونه میشوید . 
در بخش اول  شما میتوانید یک عنوان برای فیلد و یک قابلت جذاب تر اینکه میتوانید پست تایپ را مشخص کنید. به عنوان مثال میتوانید تغییرات اعمال شده را در فروشگاهتان نیز اعمال کنید.

 

در  تب بعدی تب Comment Fields  میتوانید کاملا فیلد  هارا سفارشی سازی کنید. با درگ اند دراپ به راحتی میتوانید ترتیب فیلد هارا مشخص کنید.تنظیمات فیلد های اضافی در وردپرس

سپس در اخر روی save all changes کلیک کنید. تغییرات شما اعمال خواهد شد. موفق باشید. 

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link