چگونه بهترین میزبان را برای وردپرس انتخاب کنیم؟

میزبانی وب، یکی از کلید های یک وب سایت معتبر است. انتخاب بهترین میزبانی وب می تواند سئوی شما رابهبود ببخشد و میزان فروش را بالا ببرد. انواع مختلفی از گزینه های میزبانی وب در وردپرس در دسترس است که ازآن قبیل می توان به رایگان، اشتراکی، VPS سرور مجازی و اختصاصی اشاره کرد. در این راهنما به شما کمک می کنیم تا بهترین میزبانی را برای سایتتان انتخاب کنید.

چه چیزهایی برای میزبانی وردپرس نیازاست؟ شما بسیار شگفت زده خواهید شد وقتی بشنوید که ورد پرس اسکریپتی بسیار سبک دارد و با تمام شرکت های میزبانی وب هماهنگ می شود.نیازهای ساده که برای وردپرس مطرح است عبارتند از: PHP ورژن 5.2.4 و یا MySQL 5.0 یا بالاتر با توجه به محبوبیت وردپرس همه میزبان های معروف از روش یک کلیک و نصب استفاده میکنند.همه شرکت های وابسته به وردپرس که ما لیستی از آنها تهیه کرده ایم، راه اندازی یک سایت برپایه وردپرس را به راحتی پشتیبانی می کنند.

چیزهایی که در انتخاب یک میزبانی وردپرس باید مد نظرداشته باشید: سرعت، امنیت، اطمینان است. اگرچه باید به آنچه که نیاز دارید نیز دقت کنید. ارزیابی نیازهایتان می تواندصرفه جویی درهزینه را برایتان به دنبال داشته باشد.

با نگاهی به انواع مختلف میزبانی های وب در وردپرس میخواهیم ببینیم کدام گزینه برای شما مناسب تر است.

میزبانی وب

میزبانی وب رایگان

میزبانی وب رایگان در دسترس همه است. معمولا، شما می توانید میزبانی وردپرس را در انجمن های آنلاین و یا گروه های کوچک که به صورت رایگان ارائه شده است پیدا کنید. در اغلب موارد، این ها توسط یک فرد ارائه می شود که با فروش بخش کوچکی از فضای سرور خود ، به پوشش برخی از درآمد اداره می پردازد. اغلب گرفتن این میزبانی بدین معنا است که شما باید بنر تبلیغاتی آنها را در سایتان قرار دهید. برخی از آنها ممکن است از شما بخواهند که برای قرار دادن لینک متنی در پایین صفحه از سایت تان قرار دهید. این موضوع بنر یا لینک متنی برای سرپوش گذاشتن بر هزینه فضای رایگان است که به آنها سود می رساند. بزرگترین حرکت نزولی از داشتن یک میزبان رایگان جدا از تبلیغات این است که آنها غیر قابل اعتماد هستند. شما هرگز نمی دانید چه زمانی این شخص ارائه خدمات رایگان را متوقف خواهد کرد. آنها می توانند هر زمانی که خواستند کارشان را متوقف کنند. اگر شما در مورد وب سایت و یا کسب و کار خود جدی هستند، پس از میزبانی ورد پرس رایگان اجتناب کنید.

میزبانی وب اشتراکی

سرور میزبانی مشترک تا بحال محبوب ترین نوع از میزبانی وردپرس بوده که توسط مبتدیان استفاده می شود. این یک نقطه شروع خوب و مقرون به صرفه ترین راه برای کاربران جدید می باشد. سرور میزبانی مشترک، سروری است که در آن شما باسرورهای سایت های دیگر در اشتراک هستید. با داشتن سایت های متعدد در همان سرور، ارائه دهندگان خدمات میزبانی می توانید خدمات با نرخ مقرون به صرفه بسیار ارائه دهند. بزرگترین منفعتی که در میزبانی مشترک وجود دارد اینست که در تمام ارائه دهندگان دیدن منابع نامحدود است در حالی که آنها به آن لقب نامحدود میدهند شما هنوز هم محدودیت استفاده دارید. اگر سایت شما بار سرور قابل توجهی داشته باشد، آنها مودبانه شما را مجبور به ارتقاء حساب خود میکنند. اگر آنها این عمل را انجام ندهند ، اثر منفی بر روی عملکرد کلی سایت های دیگر میزبانی بر روی سرور خواهد داشت. بدین ترتیب کسب و کار شما رشد می کند، به طوری که هزینه شما سربار آنها خواهد بود.

وردپرس میزبانی مشترک، بهترین راه حل برای کسب و کارهای کوچک، و وبلاگ نویسان تازه کار است.

میزبانی VPS

سرور اختصاصی سرور مجازی (VPS) به یک ماشین مجازی اشاره دارد. این یک روش تقسیم یک کامپیوتر سرور فیزیکی به چندین سرور، با احترام به نیاز مشتری است. حتی اگر، شما به اشتراک گذاری سرور با تعداد انگشت شماری دیگر می پردازید، این سرور به شما قدرت کنترل تقریبا به اندازه یک سرور اختصاصی را میدهد. این سرور همچنین دارای حریم خصوصی از یک کامپیوتر فیزیکی جداگانه بوده و می تواند برای اجرای نرم افزار سرور خاص پیکربندی شود. اغلب توسعه دهندگان، کاربران متوسط، و وبلاگ نویسان متوسط به استفاده ازVPS  به مقیاس وب سایت خود میپردازند. اگر شما هیچ دانش فنی ندارید و نیاز دارید مطمئن شوید که یک سرور مجازی مدیریت خرید دارید این بدان معنی است که وردپرس ارائه دهنده خدمات میزبانی مدیریت تمام ارتقاء سیستم در دسترس است تا در صورت نیاز به شما کمک کند.

میزبانی VPS وردپرس برای کسب و کارهای متوسط، وبلاگ های با ترافیک بالا، و طراحان / توسعه دهندگان بهترین است.

سرور اختصاصی

سرور اختصاصی یک سرور فیزیکی است که شما می توانید از ارائه دهنده خدمات میزبانی اجاره نامه بگیرید. این سرور اجازه می دهد تا شما به کنترل کامل سرور از جمله انتخاب سیستم عامل، سخت افزار و غیره بپردازید اگر شما نیاز به یک سرور اختصاصی دارید این سرور برای شما مناسب است. هنگامی که سایت خود را دریافت کردید مقدار قابل توجهی از ترافیک را تهیه کنید، تنها پس از آن شما باید ارتقاء به یک سرور اختصاصی را در نظر بگیرید. WPBeginner قابل اجرا بر روی یک سرور اختصاصی توسط HostGator است. اگر شما یک مدیر سیستم استخدام کرده اید و یا هیچ تجربه در امور سرور ندارید، پس توصیه می کنیم که شما یک سرور اختصاصی مدیریت تهیه کنید. وردپرس ارائه دهندگان خدمات میزبانی که ارائه مدیریت سرور اختصاصی است به استخدام تمام وقت مدیران سیستم می پردازد که حفظ سرور خود از وظایفشان است. همراه با انجام بروز رسانی نرم افزار، آنها وظیفه نظارت بر سرور، ارائه پشتیبانی تلفن و غیره را نیز بر عهده دارند.
وردپرس سرور اختصاصی ،برای وبلاگ های با ترافیک بسیار بالا بهترین است.

سرور اختصاصی مدیریت شده

با توجه به اینکه تعداد زیادی از کاربران استفاده کننده از وردپرس، چند ارائه دهنده خدمات میزبانی وب را انتخاب کرده اند به ارائه وردپرس مدیریت میزبانی می پردازیم. یک حساب ارائه دهندگان تنها به شما اجازه می دهد میزبان سایت های مبتنی بر وردپرس باشید و نه هیچ چیز دیگری. در مدیریت وب سایت میزبانی وردپرس، لازم نیست که در مورد هر چیزی نگران باشید. آنها به بهینه سازی سایت برای عملکرد، بهتر می پردازند و مطمئن می شوند که سایت شما امن است و پشتیبان گیری منظم از آن انجام می شود.

مدیریت میزبانی وب وردپرس، برای وبلاگ نویسان تثبیت شده که می تواند هزینه ها را با درآمد خود توجیه کنند و برای افرادی که مهارت / زمان برای مقابله با سمت فنی ندارند مناسب می باشد.

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link