چرا نباید ویدئو ها را در وردپرس بارگذاری کنیم؟

تصاویر، صداها و ویدئو وب را غنی می کند. اضافه کردن فیلم به وب سایتتان به طور قطع به مطالبتان ارزش اضافه می کند و احتمال اینکه مخاطبان به آن واکنش نشان دهند را افزایش میدهد.به هرحال فراموش نکنید، بیشتر افرادی که از ورد پرس استفاده میکنند ترجیح میدهند از سرویس های به اشتراک گذاری سوم شخص مانند یوتیوب یا Vimeo  برای اشتراک گذاری ویدئوهایشان استفاده کنند. یکی از کاربران از ما پرسیده که آیا می توان بر روی ورد پرس ویدئو آپلود کرد؟ جواب بله است ولی ما به شما اینکار را پیشنهاد نمی کنیم . در این مقاله ما به شما میگوییم که چرا هرگز نباید ویدئویی را در ورد پرس آپلود کنید.

ویدئو

آپلود در مقابل جاسازی کردن (تفاوتی وجود دارد)

قبل از اینکه بگوییم چرا نباید ویدئویی را در ورد پرس آپلود کنید، بگذارید مطمئن شویم که همگان می دانند که فرقی بین آپلود و جاسازی وجود دارد.

آپلود و یا Hosting یک ویدئو به این معنی است که شما ویدئو را روی سایتتان آپلود کنید، درست مانند آپلود کردن عکس روی سایتتان، این بخشی است که با آن سرو کار داریم.

جاسازی کردن یک ویدئو به این معنی است که شما ویدئویی را روی سایت های سوم شخص مانند یوتیوب آپلود کنید و سپس به آسانی آن را در پست های بلاگتان قرار دهید.ما به شدت  توصیه می کنیم که از این روش استفاده کنید.

به اشتراک گذاری آسان

جاسازی یک ویدئو در وردپرس آسان تر است، شما می توانید ویدئویی که در یوتیوب آپلود شده ، ویا هر سایت دیگری با قرار دادن آدرس URL آن در پست های بلاگتان به اشتراک بگذارید. مدیریت یک کانال در یوتیوب آسان تر است.از طرفی دیگر خیلی آسان نیست که در وردپرس با عکس هایتان و دیگر آپلود هایتان ویدئویی بسازید.شما می توانید ویدئویتان را با آپلود در یوتیوب، در شبکه های اجتماعی نیز نشر دهید و مخاطبان بیشتری جذب کنید.با آپلود ویدئوهایتان در یوتیوب  یا سایت های اشتراک گذاری دیگر کار را برای بینندگانتان آسان تر می کنید تا ویدئویتان را به اشتراک بگذارند.

پهنای باند

آپلود ویدئو در وب سایتتان پهنای باند شما را مصرف می کند، ویدئوهایی با کیفیت بالاتر، پهنای باند بیشتری مصرف می کنند.اگر به بینندگانتان اجازه دهید که این ویدئو را در سایت هایشان جاگذاری کنند هربار پهنای باند بیشتری خواهد گرفت.احتمالا برای نشان دادن و مدیریت ویدئویتان به افزونه های بیشتری نیاز دارید؛ افزونه ها سرعت بارگذاری را کاهش خواهند داد. اگر میزبانی وب شما به صورت اشتراک گذاری است پس احتمال اینکه میزبانتان به طور موقت وب سایت را به حالت تعلیق درآورد وجود دارد.

مشاهده و ترافیک

براساس رتبه بندی الکسا، یوتیوب امروزه دومین موتور قدرتمند جستجوی دنیاست و همچنین مقام سومین و پربیننده ترین سایت را نیز دارد. همین موارد باعث میشود صاحبان وب سایت ها ویدئوهایشان را در یوتیوب قرار دهند.آپلود ویدئو در یوتیوب باعث بالابردن تعداد بازدید کنندگان ویدئو نسب به آپلودش در سایت خودتان می شود.ویژگی های شبکه های اجتماعی در یوتیوب و دیگر سایت های اشتراک گذاری ویدئو می تواند محبوبیت ویروسی به همراه بیاورد.

ویدئو

بهینه سازی کیفیت ویدئوها

وقتی شما ویدئویی بر روی سایت هایی مانند یوتیوب یا Vimeo آپلود می کنید، آنها هر ویدئو را براساس کیفیت برای ارائه تصویر بهتر دسته بندی می کنند.بازدیدگنندگان می توانند انتخاب کنند که ویدئوهایشان را به صورت HD یا دیگر وضوح تصاویر ببینند. همینطور سایت به صورت اتوماتیک با بررسی اتصال به اینترنت کاربر و وسیله ای که استفاده می کند بهترین کیفیت ویدئو را برای او به نمایش میگذارد. اگر شما ویدئویتان را در وردپرس آپلود کنید این ویژگی ها را از دست داده و تنها همان یک کیفیت را دارید، که باعث هدر رفتن پهنای باند و کاهش کیفیت مورد استفاده کاربر میشود.

امیدواریم این مقاله پاسخ مناسبی ارائه  داده باشد و متوجه شده باشید که چرا هرگز نباید ویدئویی در ورد پرس آپلود کنید.

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link