در وردپرس با انجمن های مربوط به خودتان مرتبط شوید

اکنون شمامالک یک وب سایت معتبر و شخصی سازی شده هستید که افزون بر داشتن قابلیت های جذاب فراوان، تصاویر، پست های متعدد و حتی پست هایی به همراه فایل صوتی و تصویری را نیز در خود جای داده است. حال می بایست از منابع فراوانی که جزئی از انجمن WordPress.com است، برای الگوگرفتن در جهت انتشار مطالب مفیدو دسته اول بهره جویید.

یکی از بهترین راه ها برای جلب کاربران و بازدید کنندگان جدید ونیز افزایش روابط و تعاملات مفید در هر وب سایت این است که مطالبی درجه یک و با کیفیت در آن قرار داده شود.

اگر در انجام این کار اختلالی حس می کنید و یا با مانعی روبرو شدید؛ می توانید از کمک هایی در این زمینه بهره جویید. از جمله این کمک ها WordPress.com است.

یکی از این کمک ها وب سایت WordPress.com است جمعی از وبلاگ نویسان مشتاق و مستعد در آن گرد هم آمده و انجمنی را تشکیل داده اند که می توانید در مواقعی که در ایده پردازی به مشکل برخوردید و یا نیاز به همفکری با دیگران و در میان قرار دادن ایده های خود با آنان داشتید؛ به آن مراجعه کرده و از متخصصان این وب سایت استفاده کنید.

امنیت بالای ورد پرس و اطمینان از حفظ ایده ها با نام و اختیار ایده پرداز و نیز قابلیت های مختلف اجتماعیِ آن، کار را برای شما بسیار آسان خواهد کرد. هنگامیکه نیاز به الگو برداری و در واقع الهام گرفتن برای پست های دیگر خود و نیز یافتن وبلاگ نویس هایی که قصد آشنایی با آنان را دارید، می توانید به ورد پرس مراجعه کنید و به نیاز های خود در این زمینه پاسخ دهید. همچنین، قسمت هایی از جمله “تالار گفتمان (Forum)” و “پشتیبانی (Support)” نیز از جمله بخش های این وب سایت است که همواره در آن افرادی علاقه مند برای کمک به شما حضور دارند. اکنون زمان آن رسیده که با افرادی که می توانند در حل مشکلات فنی به ما یاری رسانند، ارتباط برقرار کرد. برای این کار نیاز است که طبق دستورالعمل زیر اقدام کنید.

تالار گفتمان

گام نخست: یافتن انجمن وبلاگ نویسان مرتبط با زمینه کاری خود

” بر چسب ها ” در واقع عباراتی هستند که به پستی در یک وب سایت یا وبلاگ اضافه شده و در مورد آن توضیحات بیشتر را ارائه می دهند. هر بر چسبی که در یک وبلاگ یا وب سایت قرار می گیرد، همچون کلید واژه ای مشخص به شبکه جامع صفحات بر چسب ها می پیوندد. این بر چسب ها به افراد متعدد برای یافتن آنچه که در پی آن، میان میلیون ها وبلاگ موجود در ورد پرس در حال جستجو هستند کمکی فراوان می کند.

می توان با قرار دادن چندین بر چسب مختصر، پستی را به درستی تشریح کرد و این امر سبب می گردد که یافتن محتوای یک وب سایت یا وبلاگ بسیار ساده تر گردد. برای مثال، اگر درصدد انتشار پستی درباره دستورالعمل پخت یک نوع غذای دریایی باشید، می توانید بر چسب هایی چون “غذا”، “دریایی”، ” لذیذ” و… را برای آن به کار برید. حال اگر فردی در وردپرس به جستجو درباره هر یک از بر چسب های بالا بپردازد، پست شما را نیز خواهد یافت.

در بیشتر موارد نیازی به گنجاندن بر چسب های متعدد در یک پست نیست. افزون بر این، به عنوان مثال در مورد “غذای دریایی”، بر چسب هایی چون “تازه” و یا “سالم” بسبار مبهم بوده و در مقابل بر چسبی مثل ” تابه” نیز بیش از اندازه جزئی و نا مناسب است. حال ممکن است در انتخاب بر چسب سردرگمی صورت گیرد؛ برای رفع این سردرگمی تنها کافی است به برچسب های مشابه که ممکن است برای یافتن چنین پستی از آن استفاده شود؛ بهره گرفت. همچنین می توان با کمک کادر “برچسب های نوشته” (Post Tags) که در کنار کادر ویرایش گر قرار دارد؛ برچسب هایی را پیش یا پس از انتشار، به یک پست بیافزایید.

از مزایای دیگر قرار دادن برچسب برای یک پست، یافتن محتوایی در پست مد نظر می باشد که ممکن است هیچ گاه بدان توجه نکرده و همان، می تواند ایده ای نو را در ذهن نقش کند. برای مثال، فرض کنید به طراحی گرافیک مربوط به دهه 1970 میلادی علاقه مند هستید. با دنبال کردن برچسب “طراحی در دهه 70″، امکان دارد که از مشاهده پست های فراوانی که به صحبت در این باره پرداخته اند، شگفت زده و مسرور شوید. این جستجو همچنین ممکن است که شما را با کشف یک طراح که تا کنون با کار او مواجه نشده اید؛ آشنا سازد. ممکن است احساس کنید که از آن پست الهام گرفته و از این جهت به آنجا لینک داده و یا خودتان به انجام برخی تحقیقات درباره وی بپردازید.

بدیهی است که این تعامل دو سویه نخواهد بود و هنگامی که دیگر وبلاگ نویسان مطالب شما را مشاهده کنند، ممکن است واکنشی مثبت به آن داده و همین امر سبب شود تا افراد بیشتری از وبلاگ شما دیدن کرده و منجر به گفتگو هایی در راستای علایق مشترک شود. افزون بر این، برای دیدن اینکه وبلاگ نویسان در وردپرس در حال حاضر مشغول گفتگو پیرامون چه موضوعی هستند؛ می توانید عبارت ” محبوب ترین برچسب ها در WordPress.com ” را جستجو کنید. همچنین می توان از طریق مرورگر برچسب در جریان این اطلاعات قرار بگیرید. به عنوان مثال، اگر تمایل دارید با تمامی پست هایی که افراد در زمینه موسیقی راک منتشر می کنند در ارتباط بمانید و به روز باشید، به منوی “مرورگر برچسب” (Tag Surfer) مراجعه کرده و عبارت “راک” را در آن وارد کنید. اکنون هر بار که وارد حساب کاربری خود شوید، می توانید همه پست های اخیر که برچسب “راک” خورده اند یا در این دسته جای می گیرند را بیابید.

گام دوم: انجمنی برای یاری رساندن بیابید

آیا تمایل به انجام کاری با پیچیدگی های فنی فراوان دارید، در حالی که نحوه انجام آن را نمی دانید؟ برخی اوقات دانستن اینکه باید از کجا آغاز کرد مشکل است و یا شاید اطلاعات دقیقی در مورد موضوع مورد نظر موجود نیست. خوشبختانه ورد پرس دارای جامع ترین بخش کمک رسانی، ارائه مستندات و کلیپ های آموزشی است. اگر به دنبال پاسخ هایی به سوالات فنی هستید، بخش پشتیبانی در ورد پرس که تمامی موارد مربوط به این وب سایت را پوشش می دهد (اینجا می بایست نخستین مقصد باشد). اگر پس از مشاهده مستندات در بخش پشتیبانی هنوز هم با مشکل مواجه هستید، می توانید سوالات خود را در تالار گفتمان مطرح نمایید. در این انجمن فوق العاده فعال، همواره می توانید فردی را بیابید که به سرعت به پرسش شما پاسخ دهد.

در نهایت اگر هیچ یک از آنها کمکی به شما نکرد، می توان از یک پشتیبانی 24 ساعته که در 7 روز هفته نیز فعال است، شبهات خود را در مورد ورد پرس برطرف کنید. البته می بایست در نظر داشت که این روش ممکن است اندکی بیش از دیگر روش ها طول بکشد، چرا که انجمن وردپرس میلیون ها نفر را در سراسر جهان پوشش می دهد.

در پست های بعدی در مورد کارکرد برچسب ها و افزونه های ساخت تالار گفتمان در وردپرس آموزش می دهیم.

https://www.bashgahwp.com

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link