7 مورد از بهترین افزونه های نقد و بررسی وردپرس

افزونه های نقد و بررسی وردپرس

تصمیم گیری در مورد خرید یک محصول یا خدمتی  که هیچ بررسی تا کنون در هیچ جایی در مورد آن انجام نشده بسیار خسته کننده است.

تصمیمات توسط بازدید کننده گرفته می شود بسته به برخی از عوامل مهمی که او تمایل دارد در محصولی که در حال خرید آن است وجود داشته باشد.

همانطور که ممکن است در بسیاری از وب سایت ها متوجه شده باشید همه محصولات با بررسی های بسیار به بازدیدکننده کمک می کنند به راحتی تصمیم بگیرند. اهمیت یک سیستم بررسی برای محصول شما در وب سایت های متعدد و یا در وب سایتی که شما تصمیم به فروش آن دارید ضروری است.

کاربران وردپرس افزونه های شگفت انگیزی برای همه چیز دریافت می کنند و افزونه های نقدو بررسی با ویژگی های بسیاری برای وردپرس در دسترس هستند. برخی از افزونه ها هزینه بر هستند با مجموعه ای فوق العاده از ویژگی هایی که افزونه های رایگان نمی توانند از عهده ی آن برآیند. بسیاری از وبلاگ ها با بررسی محصولاتی که به عنوان یک شریک ثبت شده اند درآمد وابسته و مربوط ایجاد می کنند. یک سیستم بررسی جالب مانند یک خلاصه ای از بررسی مقاله ای طولانی است که در نمایش گرافیکی روی محصول ایجاد شده است. بنابراین برای بررسی کنندگان داشتن یک افزونه، ضروری خواهد بود که به آنها اجازه اضافه کردن معیارهای سفارشی اقلام، یک عنوان خوب برای جعبه بررسی، انتخاب رنگ برای مطابقت با وب سایت خود و غیره را داشته باشد.

امتیازدهی به سیستم بررسی با این افزونه ها که به کاربر یا مهمان اجازه می دهند رای ها خودش به سیستم بررسی اضافه شود، امکان پذیر است. این امر می تواند بسیار مهم باشد چرا که رای کاربران یک شاخص است که بینندگان با بررسی موافق هستند و یک سیستم بینندگان جعلی را تمییز می دهد.

1-افزونه ی بررسی وردپرس

توضیح* (Rich Snippet)ریچ اسنیپت سرویس جدیدی از گوگل است که محتوای صفحات را به نحوی خلاصه می کند که کاربران هنگام مشاهده نتایج جستجو متوجه می‌شوند که محتوای آن صفحه چیست.

همه افزونه هایی که من امروز بررسی کرده ام دارای کد داده ی میکرو مناسب هستند همانطور یکه در وب سایت schema.org توصیه می شود. ریچ اسنیپت های گوگل این کد داده ی میکرو مناسب را در پست وب سایت، صفحه تان ادغام می کنند تا آنها را به خوبی  در نتایج جستجوی  Google نمایش دهند. از دیدگاه جستجوگرها این یک فاکتور با رتبه بالا و نیز یک فاکتور ترافیک می باشد تا بازدید بالاتری به وب سایت شما نسبت به دیگران که هیچ کدام را ندارند،نسبت دهد حتی اگر وب سایت شما در اوایل نتایج جستجو نباشد. نتایج موتورهای جستجو را به طور بصری جذاب کنید تا جریان ترافیک زیادی را دریافت کنید. حالا نگاهی به افزونه های وردپرس زیر برای سیستم بررسی بیاندازید.

2-بررسی مشتریان WP – افزونه رایگان

به  مشتری خود اجازه دهید نقد و بررسی ارزشمندی از مقاله شما انجام دهد و شما می توانید گزینه هایی را برای انجام این کار با این افزونه بررسی رایگان وردپرس که ما امروز معرفی کرده ایم، بدهید. این سفارشات مشتری به خوبی با طرح نشانه گذاری می شوند به طوری که  در نتایج جستجو به خوبی ظاهر می شوند.

3-نظرات نهایی– افزونه رایگان نقد و بررسی

این افزونه یک افزونه ی مشابه آنچه که در بالا ذکر شد می باشد. این افزونه به مشتری اجازه می دهد بررسی را پس از یک ایمیل تایید انجام دهد. شما هنوز هم کنترل کامل بر بررسی های مشتری دارید که در وب سایت شما درخواست داده است و شما می توانید انتخاب کنید آن ها را با توجه به آنچه نیاز است قبول یا رد کنید.

افزونه بررسی وب سایت کتاب به طور ویژه برای افزایش ترافیک با داده ی ریچ اسنیپت ساخته شده است که توسط نتایج موتورهای جستجو گوگل تایید شده است.

4-نقد و بررسی WP – افزونه ی بررسی رایگان وردپرس

یک افزونه که توسط  بازار تم معرفی شده است که عالی است و در میان افزونه های رایگان بهترین به نظر می رسد. شما همچنین می توانید از بین سه ویژگی درجه بندی مختلف با مقادیر درصد، رتبه بندی ستاره و مقادیر نوار انتخاب نمایید. اضافه کردن معیارها، عنوان بررسی و شرح خلاصه به راحتی با این افزونه رایگان امکان پذیر است  وهمچنین  گزینه هایی برای رای دادن کاربران مهمان به بررسی موجود است که این روزها ما آن را در تمام بهترین افزونه های بررسی وردپرس استاندارد می بینیم.

طراحی واکنشی با هر تمی که ما می توانیم ببینیم در آن مقادیر به درستی برای تلفن همراه، دستگاه های تبلت تنظیم شده اند، به خوبی پیش میرود. حمایت ابزارک مهم است و بازارتم این را درک می کند به طوری که آنها حمایت ابزارک را یکپارچه ساخته اند تا محصولات محبوب بررسی شده شما را به نمایش بگذارند. با تنوع رنگ نامحدود و طراحی مسطح، این برای هر تم وردپرس مدرن که نیاز به یک سیستم بررسی دارد، مناسب است.

پشتیبانی از ریچ اسنیپت های گوگل نیز با آیتم های معیار که به درستی به عناصر کد داده ی میکرو اختصاص داده  شده اند، ارائه شده است. کد کوتاه می تواند به شما اجازه اضافه کردن بررسی به هر بخشی از پست، صفحه  ای که دوست دارید را بدهد و این افزونه در حال حاضر با وردپرس  V 3.9 سازگار است.

5-بررسی کننده – افزونه وردپرس (هزینه 25 $)

هر مقاله یا محصولات مرتبط که شما با این افزونه بررسی برای وردپرس اضافه کرده اید را مقایسه و بررسی کنید. این یک افزونه هزینه بر است و دارای مجموعه ای قدرتمند از ویژگی ها با نمایش زیبا از بررسی ها است.

این یک افزونه ی بررسی و مقایسه ی پاسخگو برای امتیازدهی ، بررسی و مقایسه محصولات شما با سایر محصولات مشابه می باشد. این افزونه همراه با تم 8 سفارشی شده است که می تواند برای مطابقت با منافع شخصی شما بیشتر سفارشی شود.رتبه بندی می تواند در فرمت های بسیاری مانند نوار تک رنگ، ستاره ها، نوار پیشرفت دایره و غیره نمایش داده شود.

اضافه کردن معیارهای سفارشی برای بررسی به راحتی ممکن است که همچنین دارای یک گزینه برای نمایش جوانب مثبت، منفی در یک سبک منحصر به فرد است. کاربران می توانند به بررسی که مفید بوده رای دهند و من فکر می کنم این یک عملکرد بسیار مفید است. زمان می برد تا به آن عادت کنیم اما به طور کلی یک افزونه ی بررسی و رتبه بندی استوار برای وردپرس با هر ویژگی  که شما نیاز دارید می باشد.بررسی ای اضافه کنید که درجه یک، بهترین است و یا هر چیزی که شما در نوار کناری برای جذب کاربر انتخاب می کنید. کدهای کوتاه برای یکپارچه سازی سفارشی در هر جایی از پست، صفحات همراه با پشتیبانی ریچ اسنیپت می توانند وجود داشته باشند. حمایت آماده رتینا باعث می شود بررسی های شما بر روی صفحه نمایش بزرگ  به خوبی نمایش داده شود.

6-جعبه دستور العمل با سیستم نقد و بررسی (هزینه 20 $)

این یک افزونه مناسب برای ایجاد وبلاگ هایی با کیفیت بالا برای دستور غذا است که در گزینه های بررسی قدرتمند است و در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل نمایش داده می شود.

7-Taqyeem – افزونه بررسی وردپرس (هزینه 17$)

این افزونه بررسی هزینه بر وردپرس به نویسنده اجازه می دهد یک محصول  را بررسی  کند و آیتم های معیار موردعلاقه خود را با ارائه نقد صادقانه از محصول اضافه کند. به خوبی با وردپرس یکپارچه سازی شده است این افزونه دارای ویژگی های بسیاری مانند کد های کوتاه، یکپارچه سازی ابزارک است که می تواند تعامل را  بهبود ببخشد و در نتیجه سیستم درجه بندی بسیار جذاب تر برای کاربر ایجاد کند.

شما می توانید آیتم های معیار نامحدود به جدول بررسی اضافه کنید و موقعیت هر یک از معیارها را در هر زمان که می خواهید با ویرایش گزینه های پست برای Taqyeem در پست ویرایش ، تغییر دهید. تغییر رنگ نوارهای معیار نیز ممکن است و گزینه ای برای کاربر مهمان برای رای دادن به بررسی بسیار عالی است. Taqyeem همه در یک افزونه ای است که پاسخگو، مناسب برای سیستم طرح بندی شما برای پست هایی با 3/1 یا 2/1  گزینه ها می باشد. و دارای کدهای کوتاه و پشتیبانی خوب بهینه سازی موتور جستجو برای ریچ اسنیپت ها با طرح و کد داده ی میکرو مناسب می باشد.

 

https://bashgahwp.com

 

 

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link