12 راه آسان و تست شده برای ایجاد لیست ایمیل

سلام به کاربران همیشگی وردپرس

آیا شما هم در کسب وکاربه دنبال راه های آسان برای رشد لیست ایمیل در وب سایتتان هستید؟

امروز قصد داریم 12 راه آسان و تست شده برای ایجاد لیست ایمیل رابرای شما تشریح کنیم.

باماهمراه باشید.

اولین چیزی که نیاز دارید این است که مطمئن شوید از یک سرویس ایمیل بازاریابی حرفه ای استفاده می کنید. استفاده از بهترین شرکت های بازاریابی ایمیل تضمین می کند که ایمیل های شما تا آخر در پوشه اسپم قرار نمی گیرد. همچنین  ابزار استاندارد صنعت برای ساخت و رشد لیست ایمیل شما را فراهم می کند. درادامه، شما  به نرم افزار OptinMonster نیاز دارید. این نرم افزار به تبدیل بازدید کنندگان وب سایت به مشترکان ایمیل کمک می کند.
با این حال، اجازه دهید یک نگاهی به برخی از موثر ترین راه ها برای رشد لیست ایمیل خود بیندازیم.

1-استفاده از فرم های ثبت نام متعدد

همانطور که قبلا ذکر کردیم بسیاری از مبتدیان تنها با یک فرم ثبت نام ساده در نوار کناری خود اکتفا می کنند
اگر می خواهید رشد لیست ایمیل خود را به سرعت بالاببرید نیاز به استفاده از چند فرم  ثبت نام دارید تا به کاربران فرصت بیشتری برای پیوستن به لیست ایمیل خود را بدهید.

2-استفاده از پنجره قصد خروج

 

Exit-Intent یک فن آوری پیشرفته ساخته شده توسط OptinMonster است که آهنگ رفتار ماوس برای کاربران شما را تغییر می دهد و آنها را با یک فرم هدفمند در لحظه دقیق در مورد به ترک وب سایت شما رو به رو می کند. فکر می کنم  Retargeting نام دارد. شما می توانید از این تکنولوژی در ترکیب با صفحه نمایش دروازه خوش آمدید یا دیگر انواع به optin برای تبدیل بازدید کننده در حال ترک سایت به مشترکان استفاده کنید.

3-ارائه ی ارتقا محتوا

 

 

ارتقا محتوا، یک تکنیک بازاریابی است که در آن شما به کاربران یک شانس برای  پاداش منحصر به فرد با ثبت نام به لیست ایمیل خود می دهید.
این محتوا حق بیمه اضافی ارائه شده برای تکمیل یک عمل نیز به عنوان رشوه محتوای شناخته شده است.
روانشناسی انسان، نقش مهمی در اثربخشی ارتقاء محتوا ایفا می کند. در اصل روانشناسی Zeigarnik Effect آمده است  که مردم در صورتی یک فایل را پر می کنند که شانسی برای برنده شدن داشته باشند.

4-اضافه کردن متن کامل در وردپرس

محتوایی که در وب سایت خود قرار دهید و تا زمانی که بازدید کننده آدرس ایمیل خود را وارد نکرده است شما می توانید آن را به پنهان کنید. این اطلاعات می تواند قسمتی از مطالب یا کل پست شما باشد.این کار در رشد لیست ایمیل نیز موثر است.

5-ایجاد صفحات متعدد  درLead Magnet

 

 

Lead Magnetهمچنین به عنوان رشوه در انتخاب کردن شناخته می شود. یک انگیزه بالقوه به خریداران  در ازای اطلاعات تماس خود را مانند نام، ایمیل، شماره تلفن، و غیره است.پست های وبلاگ خود را با محتوای قفل شده، ارتقاء محتوا و محتوای حق بیمه همه در دسته Lead Magnet قرار می گیرند.

6-اضافه کردن لینک ثبت نام در فیس بوک خود

فیس بوک پاسخ به دکمه های اکشن برای صفحات کسب و کار معرفی کرده است. این دکمه ها به صورت برجسته در بالای تصویر پوشش خود را نشان داده و بدون اسکرول قابل مشاهده است.

در اینجا چگونه  اضافه کردن یک دکمه ثبت نام به عنوان فراخوانی برای اقدام در صفحه فیس بوک خود را می بینید.
با بازدید صفحه فیس بوک خود را، شما متوجه “اضافه شدن یک دکمه  آبی رنگ “خواهید شد.

یک پنجره با گزینه های متعدد دارید. شما نیاز به کلیک بر روی تب “ارتباط با ما» و سپس انتخاب کنید “ثبت نام” دارید.

بعد، شما نیاز به ارائه یک لینک از وب سایتتتان دارید تا در اختیار کاربران قرارگرفته شود وقتی که بر روی گزینه مورد نظر کلیک می کنند.

7-اضافه کردن توییتر

 

یکی دیگر از پلت فرم اجتماعی که شما می توانید برای افزایش رشد سریع ایمیل خود استفاده کنید توییتر می باشد.در واقع توییتر به کاربران اجازه می دهد بدون ترک کردن توییتر خود در ایمیل شما ثبت نام کنند.

ثبت نام در YouTube

 

YouTube یکی از بزرگترین رسانه های اجتماعی دومین موتور محبوب جستجو در جهان است. شما با استفاده از فیلم های YouTube به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود می توانید از کانال یوتیوب خود را به رشد لیست ایمیل خود استفاده کنید.
کارت های عمل YouTube به شما اجازه اضافه کردن کارت های تعاملی اطلاعات می دهد. شما می توانید آنها را برای اضافه کردن پاسخ به اقدامات و لینک آنها را به رهبری Lead Magnet در وب سایت خود استفاده کنید.

8-استفاده از فرم های After Post وIn-Line Optin

 

فرم  After Post در پایان یک مقاله می آید و نشان دهنده این است که کاربر به محتوا علاقه مند است و احتمال بیشتری برای ثبت نام در ایمیل شما دارد.

شما همچنین می توانید  In-Line Optin را  در پست های وبلاگ خود استفاده کنید وسط خواندن طولانی وقتی  کاربر با محتوا مشغول است. به آنها ثبت نام را یادآوری می کند.

9-جعبه اسلایدر

همانطور که قبلا ذکر شد  کاربران به سادگی فرم ثبت نام  را نادیده میگیرند. هدف منحرف کردن توجه کاربر به خود و ارائه و ثبت نام در فرم ایمیل است.

اسکرول جعبه اسلاید دارای  زیبایی است در این حالت فرم ثبت نام به صورت انیمیشن ظاهر می شود تا توجه کاربران را جلب کند.

10-عناوین برجسته با فراخوانی برای اقدام

سربرگ یک منطقه از وب سایت شما است وبرجسته ترین قسمت  قابل رویت برای کاربران است.این یک  نقطه موثر برای محل تماس به عمل می آید.
شما  می توانید یک پلاگین سازنده صفحه برای ایجاد صفحات سفارشی  با طرح های خود را استفاده کنید.

11-استفاده از اثبات های اجتماعی برای تشویق بیشتر ثبت نام یو پی اس

اثبات اجتماعی اثر روانی مورد استفاده برای توصیف رفتار اجتماعی که در آن مردم احساس راحتی بیشتری بکنند. بازاریابان استفاده اثبات اجتماعی به عنوان یک تاکتیک برای کاهش نگرانی ذهن مشتریان افزایش ثبت نام را دارد.
راه های بسیاری که شما می توانید اثبات های اجتماعی به مشترکین بیشتر استفاده کنید. شما می توانید نظریه ها در صفحات خود استفاده کنید، اضافه کردن بررسی، نمایش تعداد کاربران ثبت نام شده، و …بسیاری از وب سایت های محبوب ثبت نام  تعدادی از مشترکان خود را برای تشویق ثبت نام جدید کاربران نمایش میدهند.

12-تست A / B

در روش تست A / B، شما می توانید به میزان بازده کار خود را ببینید و از واکنش مخاطبان خود مطلع شوید.شما می توان با این تست به کار خود بهبود ببخشید و میتوانید بفهمید کدام روش با استقبال بهتری از کاربران رو به رو شده است و به رشد لیست ایمیل خود کمک کنید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خودتان را برای ما ارسال کنید. ما هر روز با مقالات جدید وردپرسی در خدمت شما هستیم.

 

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link