7- دیدگاه ها و کاربران و بررسی نقش های کاربران در وردپرس

منوی بعدی در پیشخوان وردپرس دیدگاه ها می باشد؛ در این بخش کلیه دیدگاه ها قابل نمایش می باشد.

نحوه نمایش این دیدگاه ها مشابه تصویر زیر در بخش “تنظیمات صفحه” بصورت ستون هایی شامل” نویسنده، در پاسخ به، ارسال شده در” قابل تنظیم می باشد.

 

comment

ثبت دیدگاه در وردپرس:

جهت ثبت  دیدگاه با یک مرورگر جدید ادرس http://localhost/first_wordpress   را تایپ کرده و بعنوان یک مهمان دیدگاهی را در سایت ثبت و ارسال می کنیم ؛ جهت مشاهده تمامی دیدگاه های ارسال شده می توانیم باعنوان کاربری Admin  تمامی دیدگاه های ارسالی را مشاهده کنیم این دیدگاه ها نشاندهنده پیام ارسالی و عنوان مطلبی که برای آن دیدگاه نوشته شده است  می باشد در اینصورت یک مدیر سایت بعد از دیدن دیدگاه ها می تواند پیام ها را در یکی ازحالتهای “نپذیرفتن، پاسخ دادن، ویرایش سریع، ویرایش، جفنگ و انتقال دادن به زباله دان ” قرار دهد. همچنین دیدگاه ها قابلیت ویرایش و تبدیل وضعیت به حالتهای تایید شده، در انتظار بررسی و جفنگ را نیز دارند.

منوی بعدی در پیشخوان وردپرس منوی کاربران می باشد؛  برای تغییرات صفحه مربوط به Admin  از مسیر کاربران–> کاربر Admin را انتخاب کرده –> ویرایش را کلیک می کنیم در صفحه شناسنامه مشابه تصویر زیر می توانیم تنظیماتی را بر روی شناسه خودمان اعمال کنیم.

user

 

تنظیمات مربوط به صفحه شناسنامه شامل  ادیتورهای دیداری و متن ،تنظیم کردن رنگ بخش های مختلف درسایت ، تعیین کردن میانبرهای صفحه کلید، نمایش نوار ابزار هنگام مشاهده سایت، تغییرات مربوط به نام عمومی و پروفایل و… می باشد.

برای ایجادکردن کاربر جدید می توانیم روی کاربران–>  افزودن کلیک کنیم ،صفحه ای بازمی شود که در این صفحه وارد کردن نام کاربری ،ایمیل و رمزعبور برای کاربران ضروری بوده و نقش کاربران را می توانیم بصورت مشترک/ مشارکت کننده/ نویسنده/ ویرایشگر و مدیر کل تعریف کنیم.

seo

 

 جدول زیر به توضیح نقش هریک از کاربران درسایت می پردازد:

7-1

 

 

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link