بورس را در خانه سرمایه بیاموزید و منطقی سرمایه‌گذاری کنید

این‌روزها تقریبا همه به دنبال این هستند که با راه و روشی مناسب به سرمایه‌گذاری بپردازند. عده‌ای که حاضر به پذیرش هیچ ‌گونه ریسک و خطری نیستند به سراغ سپرده‌گذاری بانکی می‌روند. خب! این هم روشی است اما به کمک آن هرگز آرزوی سرمایه‌گذاری سودآور و ثروتمند شدن به تحقق نمی‌پیوندد. در میان روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری، ورود به بورس و فعالیت در آن می‌تواند راهنمای شما در مسیر موفقیت مالی باشد. بورس، نه معامله‌بازی‌های بیهوده است، نه مانند سایر زمینه‌های سرمایه‌گذاری (مثلا مسکن و ارز)‌ پر از نوسانات غیرقابل مدیریت کردن. آشنایی با مفاهیم بازار بورس و ورود به بازار بورس از روش‌هایی است که فقیر و غنی نمی‌شناسد و می‌تواند وضعیت مالی‌تان را از این رو به آن رو کند.

آموزش بورس ؛‌ زمینه مناسب سرمایه‌گذاری برای همه

آموزش بورس می‌تواند برای همه مفید واقع شود. فرقی ندارد که شما فردی متمول به شمار می‌روید یا سرمایه اندکی دارید. در هر حال، تنها با چند صد هزار تومان به راحتی می‌توانید ورود به بازار بورس را تجربه کنید و در آن شروع به فعالیت نمایید. هیچ محدودیتی برای ورود به این بازار وجود ندارد. اما محدودیت اصلی در این است که شما زمانی موفق خواهید شد که با مفاهیم بورس مانند عرضه اولیه سهام یا بازار اولیه و… ، به خوبی آشنا شده باشید. بدون علم و آگاهی و با بی‌گدار به آب زدن به جایی نخواهید رسید. با دانش و آگاهی می‌توانید با ورود به بازار بورس به نتایج خوبی برسید. کلیدی‌ترین موضوع در فعالیت در بازار بورس، توانایی تصمیم‌گیری صحیح است. تصمیم‌گیری، زمانی صحیح است که به شما کمک ‌کند تا برای سرمایه در دسترستان پیش‌بینی‌هایی منطقی داشته باشید. تصمیم‌گیری‌های عقلانی و مناسب با وجود اشراف به پیچ‌وخم‌های بازار بورس و استفاده صحیح از تحلیل‌های مختلف به دست می‌آیند.

مزایای مختلف و ترغیب‌کننده بورس

شرکت در زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری معمولا از طریق مطالعه علمی به نتیجه نمی‌رسد. مثلا برای اینکه در بازار خرید و فروش ملک به موفقیت برسید باید علاوه بر سرمایه زیاد برای خرید و فروش، تجریه عینی هم از تجارت در این حوزه به دست آورده باشید. ولی داستان ورود به بورس فرق می‌کند. کسی که در سایه و حضور اساتید خبره و باتجربه، اقدام به یادگیری مفاهیم بورس کرده باشد و ضمن یادگیری اصول تئوریک به نگاهی عملی درباره خرید و فروش و به طور کلی فعالیت در بورس دست پیدا کرده باشد، به راحتی و با دقت کردن به روند حرکت معاملات می‌تواند به موفقیت و سود برسد. چنین دستاوردی از جمله مزایای فعالیت و سرمایه‌گذاری در بورس است. بازار بورس تحت نظر سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت می‌کند. این یعنی خیالتان بابت قانونی بودن معاملات راحت خواهد بود و نیازی به داشتن نگرانی‌های رایج معامله کردن در بازارهایی مانند بازار سکه و ارز نیست. با مبلغی اندک هم می‌توانید ورود به بازار بورس را تجربه کنید. بسیاری از افراد بادرایت با سرمایه‌هایی اندک اما با به کارگیری هوش، تجربه اساتید و یادگیری صحیح اصول بورس توانسته‌اند، پول روی پول بگذارند و به موفقیت‌های مالی کلانی دست پیدا کنند.

خانه سرمایه و یادگیری اصولی مفاهیم  بازار بورس

برای اینکه با بورس به خوبی آشنا شوید باید به دنبال مراکزی باشید که اساتیدی حرفه‌ای دارند. اساتیدی که خودشان در بورس سرمایه‌گذاری‌های موفق داشته‌اند یا در نقش مشاورانی موفق و خبره در کنار سرمایه‌گذاران مختلف ایستاده‌اند و تجربه خوبی از فعالیت در این عرصه دارند. خانه سرمایه از جمله موسسات آموزشیِ فعال در حیطه آموزش بورس است که با مدیریت علی صابریان در حدود یک دهه به تعداد زیادی از علاقه‌مندان به بورس کمک کرده تا تجربه‌هایی موفق از حضور در این بازار به دست آورند. حدود ۱۴۰۰ دانش‌آموخته این موسسه با سرمایه‌ها و خواسته‌های مختلف در بازار بورس شرکت کرده‌اند. این رقم، رقم قابل‌توجهی است و گواهی است براین ادعا که خانه سرمایه در کنار اساتید خبره و کاربلد خود، بیش از هر چیز، راه تحلیل، تصمیم‌گیری درست و اصولی کاربردی را به دانشجویانش می‌آموزد.

دوره‌های مختلف خانه سرمایه برای موفقیت در بورس

خانه سرمایه برای تولید محتوای آموزشی خود دست به روش‌های صحیح می‌زند. اصلی‌ترین استراتژی این موسسه، طراحی دوره‌ها و محتوایی است که برای انواع مخاطبان و دانشجویان مناسب باشد. شیوه‌های یادگیری افراد متفاوت است و البته خواسته‌ها و نیازهای آموزشی هر فرد هم با دیگری فرق دارد. خانه سرمایه با علم به این موضوع، دوره‌های آموزشی خود را در دو قالب دوره حضوری (عادی) و دوره نوین (غیرحضوری)‌ ارائه می‌کند. در دوره حضوری که مانند کلاس‌های عادی، دانشجویان با حضور در کلاس‌ها از تدریس اساتید بهره‌مند می‌شوند. در دوره نوین هم آموزش دروس و سرفصل‌ها از طریق وبسایت پیگیری می‌شود. این دوره برای کسانی که به دلایل مختلف مانند کمبود وقت، دوری راه و حضور در شهری به جز تهران، امکان حضور در کلاس را ندارند اما خواهان یادگیری بازار بورس هستند به شدت مناسب خواهد بود.

در آخر

برای رسیدن به آرزوهایتان باید در حرکت باشید. رسیدن به پول و ثروت، خواب و خیال نیست بلکه نیازمند چاره‌اندیشی‌های منطقی و به کارگیری تلاش در راستای اهدافی است که از شما دور نیستند. ثروتمند شدن، اراده و فکر می‌خواهد. شاید به نظرتان این‌طور نیاید و داشتن اجداد ثروتمند و شانس را در این زمینه دخیل بدانید. اما حتی اگر ثروتمند شدن از آن مسیر هم برود، ریشه آن در نهایت به فردی می‌رسد که برای اولین بار در یک خانواده با درایت و تصمیم‌گیری‌های درست مالی موجب متمول شدن تمام خاندانش شده است. چرا شما این فرد نباشید؟ چرا شما با تلاش و درایت خود و با یادگیری درست و اصولی بورس به چنین ثروتی دست پیدا نکنید؟ همه چیز ممکن و شدنی است. به شرط اینکه عزمتان را جزم کنید و آموزش‌های درستی بگیرید. خانه سرمایه در مسیر آموزش بورس در کنار دانشجویان خود می‌ایستد و برای تربیت حرفه‌ای‌های بورس تلاش می‌کند. خروجی‌های خانه سرمایه با دیدی مثبت از تجربه‌های حضورشان در دوره‌های این آموزشگاه یاد می‌کنند و این افتخار بزرگ برای این مجموعه، بزرگترین و بهترین تبلیغ ممکن است. بورس را باید از کسانی آموخت که درب‌های موفقیت در این بازار را برای خود قبلا باز کرده‌اند. اگر به دنبال چنین اساتیدی هستید، خانه سرمایه، انتخاب درست شما خواهد بود.

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link