7 افزونهCRM برای کسب وکار در وردپرس

مهم ترین روندکاری یک وب سایت وردپرسی که خدمات و محصولاتی را دردسترس مخاطبان  قرارمی دهد، مدیریت مشتریان در وردپرس است .

همچنین پشتیبانی خوبی به کاربران خود بدهد تا میزان فروش خود را بتواند بالا ببرد ارتباط و مدیریت سریع کاربرانی که قصد خرید را دارند یک امر مهم می باشد و لازمه این کار استفاده از  افزونه مدیریت مشتریان می باشد. به همین دلیل در اینجا قصد داریم  این افزونه هایCRM را معرفی کنیم.

۱. افزونه UkuuPeople

5

برای داشتن یک سیستم CRM ساده میتوانید از این پلاگین استفاده کنید. این افزونه که به صورت رایگان عرضه می شود به شما کمک می کند تماس های خود را مدیریت کنید و گروهی تشکیل داده و کاربران را به آن اضافه کنید.

۲. افزونه WP-CRM

2

این افزونه کمی حرفه ای تر است و به شما این امکان را می دهد تا  کاربرانتان را بر اساس ویژگی های مورد نظر طبقه بندی کنید. این افزونه رایگان است، اما برای گسترش و استفاده از برخی از ویژگی های آن نیاز به پرداخت هزینه دارید.

۳.افزونه WordPress-to-lead for Salesforce CRM

7

با استفاده از این افزونه، سایت شما به حساب کاربریتان در  Salesforce CRM متصل می شود.همچنین این امکان را به شما می دهد تا از طریق وب سایت خود حسابتان را مدیریت و همگام سازی کنید.و همین طور می توانید فرم را در صفحات و پست ها اضافه کنید.

۴.افزونه UpiCRM

7

UpiCRM یکی دیگر از افزونه های مدیریت روابط مشتری رایگان است. با استفاده از این افزونه می توانید فرم تماس سفارشی خود را ایجاد کنید. که از امکانات زیادی از جمله مدیریت، تماس با گروه، ارسال ایمیل، و … برخوردار است. به خوبی با Google Analytics  کار می کند و جزییات دقیق از فعالیت کاربر در وب سایت ارایه می دهد.

۵.افزونه WP-CRM System

8

افزونه WP-CRM System  از دیگر افزونه های رایگانی است که این امکان را به شما می دهد تا تماس ها، پروژه ها و وظایف خود را به آسانی مدیریت کنید.  این افزونه نیز از تیم، گروه، پروژه و مدیریت فعالیت ها پشتیبانی می کند.

با استفاده از این افزونه می توانید یک روند کلی  را برای پروژه های خود تعیین کنید و اطلاعات و دیگر موارد مورد نیاز خود را در پنل وردپرس ذخیره کنید تا نیازی به انتقال به مکان دیگر برای دسترسی به اطلاعات نباشد .

از دیگر موارد مهم  این نرم افزار امکان ثبت تمامی مخاطبین و مشتریان می باشد و با استفاده از این ابزار می توانید عکس و اطلاعات درخواستی تمامی مشتریان را ثبت کنید و دردسترس داشته باشید همچنین ارتباط و درخواست های کاربران را بررسی و اولویت بندی کنید.

در کنار ثبت و قرار دادن و ویرایش اطلاعات، WP-CRM System به موتور جستجو و امکان فیلتر بندی اطلاعات نیز مجهز می باشد.

۶. افزونه Presspoint CRM

8

Presspoint CRM یک راه حل پرداخت در وردپرس است.با ایمیل خودکار، تجارت الکترونیک، مدیریت فرصت، و فرم های سفارشی ایجاد شده است.

برخی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد Presspoint محدودیت محتوا، و پروفایل های سفارشی می باشد.  ایجاد پروفایل های منحصر به فرد برای هر کاربر در صورت نیاز نیز ایجاد می کند.

۷. افزونهWPForms

10

فرم های چندمرحله ای به فرم هایی گفته می شود که کاربر پس از وارد کردن اطلاعات در یک مرحله وارد مرحله ی بعدی برای تکمیل اطلاعات می شود . فرم های چند مرحله ای کاربرد های زیادی دارند که یکی از این کاربرد ها طراحی فرم برای ثبت نام و ارسال اطلاعات می باشد .

افزونه wpforms یک افزونه حرفه ای برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر به ایجاد فرم های چند مرحله ای و حرفه ای در وردپرس خواهید بود . این کار سبب می شود که به جای طراحی یک فرم طولانی و خسته کننده ، فرم ها را در چند مرحله ایجاد کنید تا کاربران راحت تر بتوانند آن را تکمیل کنند

امیدوار هستیم این مقاله توانسته باشد شما را با بهترین افزونه های مدیریت ارتباط با مشتری آشنا کند.

استفاده از این افزونه ها کار شما را به خصوص برای مدیریت فروشگاه های اینترنتی در وردپرس راحت تر می کند.

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link