۱۶ افزونه کاربردی برای بهبود نظرات در وردپرس

نظرات بخش جدایی ناپذیر در بسیاری از وبلاگ های وردپرس می باشد و به عنوان یک راه موثر برای تعامل با کاربران است. سیستم اظهارنظر پیش فرض وردپرس خوب است ولی کاملا” ساده می باشد.

شما می توانید این سیستم اظهار نظر ساده را به یک پلت فرم قوی برای تعامل با کاربران گسترش دهید. در این مقاله قصد داریم بهترین افزونه ها  را برای بهبود بخش نظرات در سایت وردپرس را معرفی کنیم.

۱. افزونه Decent Comment

 689

برای نمایش آخرین نظرات کاربران در سایت ، وردپرس یک ابزار دارد که می توانید با استفاده از آن، آخرین نظرات درج شده در سایت را به نمایش بگذارید.  با استفاده از این افزونه شما قادرید که تعیین کنید چه تعداد دیدگاه به چه شکل و در کجا و با چه اطلاعاتی به نمایش در بیاید.

۲. افزونه Yoast Comment Hacks

 256

این افزونه کمک می کند تا مدیریت نظرات آسان تر شود. افزونه ای است که با ارسال ایمیل  به مدیر و مسئول سایت، اطلاع می دهد که کاربر شما سوالی پرسیده و سوال او چیست.

اگر می خواهید از تمامی دیدگاه های ارسال شده در سایت خود باخبر باشید و در مقابل در زمان مناسب به کاربران خود احترام بگذارید می توانید از این افزونه استفاده کنید.

۳. افزونه Basic Comment Quicktags

124

با استفاده از این پلاگین می توانید به کامنت های سایت خود دکمه های bold, italic, add link and quote را اضافه نمایید تا کاربران بتوانند نظرات خود را بهتر بفرستند.

۴. افزونه Subscribe to Comments Reloaded

156

یکی از مشکلات کاربران در سایت های وردپرسی اینست که وقتی یک نوشته می گذارند مجبور هستند مرتب به آن سر بزنند تا ببینند کسی دیدگاهی برایشان نوشته است یا خیر .

بدین ترتیب کاربر حق خواهد داشت بین سه حالت اشتراک انتخاب داشته باشد: اشتراک ، عدم اشتراک و فقط اشتراک در پاسخ های خودم.

در این صورت کاربری که مشترک یک دیدگاه شود، فقط در صورتی که کسی به خودش پاسخ بدهد ایمیل دریافت می کند.

۵. افزونه Simple Comment Editing

456

گاهی اوقات وقتی کاربر نظری را ارسال می کند متوجه ی اشتباه املایی می شود و باید آن بخش را از نظر خود حذف کنید.

پس امکان ویرایش نظر یکی از قابلیت های خوب است که به کاربران کمک می کند نظرشان را حتی بعد از ثبت کامنت، ویرایش کنند.این افزونه انعطاف پذیری را به آن ها می دهد که نظرات خود را ویرایش کنند.

۶. افزونه No Page Comment

788

بطور پیش فرض، وردپرس یک باکس نظرات در صفحات و یا حتی فایل پیوست در رسانه را نشان می دهد.

شما می توانید یک صفحه را ویرایش کنید و نظرات را حذف کنید. اما اگر تعداد صفحات زیاد شود این کار ممکن است برای شما سخت و طاقت فرسا شود.

این افزونه اجازه می دهد که به راحتی نظری برای صفحات و یا فایل پیوست در وردپرس را ویرایش یا حذف شود.

۷.  افزونه oEmbed in Comments

899

وردپرس اجازه می دهد تا شما به راحتی فیلم ها، سخنان، و… در ویرایشگر پست قرار دهید. افزونه oEmbed in Comments  به کاربر اجازه قرار دادن فایل های چندرسانه ای ویدیویی را در نظرات وردپرس می دهد.

۸.  افزونه Moderator Role

790

این افزونه به شما این اجازه را می دهدکه کاربرانی با نقش “کاربران ناظر” را به وردپرس اضافه کنید. ویژگی و قابلیتی که این کاربران در سایت دارند توانایی مدیریت نظرات است.

این افزونه برای سایت های روزنامه ای مناسب بوده که شخص خاصی را، برای بخش نظرات اختصاص می دهند.

۹.  افزونه Tako Movable Comments

بعضی وقت ها کاربران و بازدید کنندگان نظراتی را برای مطالب شما ارسال می کنند که نظر  هیچ ربطی به مطلب ندارد . با افزونه انتقال نظرات بین پست های وردپرس می توانید دیدگا ه ها را به مطلب مورد نظر انتقال دهید.

۱۰. افزونه  Comments Since Last Visit

455

زمانی که کاربران برای اولین بار از آخرین پست گذاشته شده بازدید می کنند این افزونه یک کوکی از کاربری که اولین بار از پست بازدید کرده جمع آوری می کند. تا برای دفعه ی بعد کاربر  برای سایت شناخته شده باشد .

۱۱.  افزونه Featured Comments

567

افزونه Featured Comments می تواند به شما در بهینه سازی بخش نظرات وردپرس کمک کند. این افزونه سودمند می تواند به مدیران سایت ها این امکان را بدهد تا دیدگاه های مفید و غیر مفید را با استفاده از کلاس های css برچسب گذاری کنند و با تغییر ظاهر دیدگاه ها آنها را از هم جدا کنند.
این افزونه به مدیران سایت توانایی کم رنگ ساختن نقش دیدگاه های خاص به جای حذف آنها را می دهد.

به عبارت دیگر، کاربرانی که دیدگاه های غیر سودمند می دهند دیگر از سانسور کردن نظرات گله و شکایتی نخواهند کرد در عین حال کاربران دیگر نیز با خیالی آسوده می توانند دیدگاه ها را مرور کنند.

۱۲. افزونه  Comment Approved

321

نظارت بر نظرات قابل اطمینان ترین راه برای مقابله با هرزنامه نظر است. طریقه کار این افزونه چنین است که بعد از تایید، ایمیلی خودکار برای کاربر ارسال می شود و او را از تایید شدن نظرش آگاه می سازد.

۱۳. افزونه DX Unanswered Comments

589

نظرات راه خوبی برای تعامل با کاربران است ولی شما برای برقراری ارتباط نیاز دارید به نظرات کاربران پاسخ دهید. شما با استفاده از این افزونه به راحتی می توانید نظرات را مرتب کنید.

با استفاده از پلاگین رایگان DX Unanswered Comments می توانید نظرات بدون پاسخ را در قسمت Non-replied و جواب داده نشده با اولویت بالا را در قسمت Non-replied Top level را مشاهده نمایید

با استفاده از این افزونه کسانی که در سایت عضو می باشند می توانند در سایت به نظرات جواب بدهند بنابراین هم شما و هم کاربران عضو می توانند به دیدگاه ها با استفاده از افزونه ی وردپرس جدا کننده، به نظرات پاسخ داده نشده جواب بدهند.

۱۴.  افزونه WordPress Comments Fields

178

این امکان را به شما می دهد تا بتوانید چندین فیلد جدید به فرم نظرات سایت خود اضافه کنید و اطلاعات این فیلد ها را در پایین هر دیدگاه و همچنین در داشبورد وردپرس درج نمایید.

WordPress Comments Fields افزونه ای هست که این کار را برای ما می تواند انجام دهد. این افزونه امکان افزودن فیلد های متنی، چک باکس، دکمه رادیویی و لیست های انتخابی را به ما می دهد.

۱۵. افزونه Send email only on Reply to My Comment

590

افزونه Send Email Only On Reply To My Comment افزونه ای کارآمد و پیشرفته است که با تنظیمات مختلف مدیر و کاربر را در اطلاع رسانی به موقع در زمان دریافت دیدگاه های جدید یاری می کند.

با داشتن تنظیماتی خوب و صفحه شخصی کاربر برای مدیریت اشتراک دیدگاه های مختلف در سایت می تواند نیاز هر دو گروه کاربران و مدیران را برطرف کند.

۱۶.افزونه Control Comment Length

213

بطور پیش فرض در  طول نظرات هیچ محدودیتی وجود ندارد. با کمک این افزونه می توانید در حداقل و حداکثر طول نظرات،  محدودیت ایجاد کنید.

 

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link