۲۱ افزونه برای مدیریت سایت گروهی در وردپرس-بخش دوم

در آموزش قبلی بیان کردیم که مدیریت کردن یک وبلاگ با چند نویسنده مشکلات خاصی دارد، اما در وردپرس مدیریت وبلاگ ها با چند نویسنده آسان ترشده است ؛

دراین آموزش نیزقصد داریم ادامه ی افزونه های موردنیاز برای مدیریت سایت های گروهی وردپرس را آموزش دهیم.

 

۸. افزونه (Author Spotlight (Widget

این افزونه نویسنده یک پست را شناسایی می کند و لینک شبکه اجتماعی را نشان می دهد. این افزونه روش خوبی برای نشان دادن زندگی نامه  در نوار کنار ی به جای زیر نوشته هاست.

۹. افزونهPost Forking

به جای کپی Paste کردن برای ایجاد یک پیش نویس جدید، این افزونه اجازه می دهد نویسندگان بتوانند پست را ویرایش کنند. شما به کمک این افزونه می توانید بعضی قسمت ها یا همه پست را جای گزین پست اصلی کنید.

۱۰. افزونه Require Featured Image

درمدیریت سایت با چند نویسنده ، نویسندگان گاهی اوقات پیوست یک تصویر به یک پست را فراموش می کنند. این افزونه به آن ها یادآوری می کند زمانی که پستی را در پیش نویس ذخیره می کنند پیوست تصویر به پست را فراموش نکنند.

۱۱.افزونه TinyMCE Spellcheck

ویرایشگر پست وردپرس، دکمه ی چک کردن غلط املایی ندارد. این افزونه ” غلط گیری املایی” را به پست وردپرس اضافه می کند و به نویسندگان فرصتی برای ویرایش پست داخل ویرایشگر را می دهد.این افزونه قادر به چک کردن گرامر و سبک برای بهبود خوانایی پست است.

۱۲.افزونهEmail Users

همان طور که از نام این افزونه پیدا است. این افزونه به شما این امکان را می دهد تا برای تمام کاربران ثبت نام شده در سایت وردپرس ایمیل ارسال کنید.همچنین می تواند برای ارسال ایمیل خصوصی به کاربران یا ارسال ایمیل به کاربران خاص مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه بر آن می تواند یک پست اطلاع رسانی به تمام کاربران ثبت نام شده ارسال کند.

۱۳. افزونه Adminimize

کنترل کامل بر روی آنچه کاربران می توانند و یا نمی تواند در داخل بخش مدیریت را مشاهده کنند انجام می دهد. از این افزونه مدیران

می توانند استفاده کنند تا دسترسی نویسندگان به بخش های غیرضروری را محدود کنند.

۱۴. افزونهWP User Frontend

آیا می خواهید نویسندگان به بخش مدیریت دسترسی نداشته باشند؟ وردپرس این امکان را برای کاربران فراهم می کند که مطلب ارسال کنند بدون این که وارد پنل مدیریت سایت شوند.

۱۵. افزونه  Moderator Role

این افزونه به شما این اجازه می دهد کاربرانی با نقش “کاربران ناظر” را به وردپرس اضافه کنید. ویژگی و قابلیتی که این کاربران در سایت دارند توانایی مدیریت نظرات است. این افزونه برای سایت های روزنامه ای مناسب است که شخص خاصی را برای بخش نظرات اختصاص می دهند.

۱۶. افزونهContent Progress

این افزونه پیشرفت محتوا نام دارد.یکی دیگر از افزونه هاست که به شما اجازه می دهد پیشرفت محتوا را ببینید. پرچم یا یادداشت سریع را به پست اضافه کنید. پرچم به عنوان یک راه برای نشانه دار کردن و نمایش وضعیت استفاده می شود.

۱۷. افزونه Cimy User Extra Fields

این افزونه افزودن فیلد اضافه برای کاربران نام دارد.پروفایل کاربر در وردپرس بسیار مهم است .شما ممکن است بخواهید زمینه ی اضافی برای نویسندگان خود اضافه کنید. این افزونه اجازه می دهد تا شما به راحتی زمینه ای را به پروفایل کاربرانتان در وردپرس اضافه کنید.

۱۸.افزونهUser Submitted Posts

این افزونه “پست های ارسال شده ی کاربر” نام دارد. همان طور که از نامش پیداست به کاربران اجازه می دهد تا پست ها را ارسال کنند. یکی از مزیت های این افزونه این است که کاربران نیازی ندارند به بخش مدیریت وردپرس دسترسی داشته باشند.این افزونه همچنین اجازه می دهد به شما تا پست ها را از کاربران جمع آوری کنید بدون اینکه حساب کاربری ایجاد کنید.

۱۹.افزونه Error Notification

این افزونه “هشدار اخطار”  نام دارد. همه ی ما اشتباه می کنیم و اگر شانسی داشته باشید کاربران شما را با نظراتشان از خطای شما مطلع کنند.این افزونه کار را برای کاربران راحت تر کرده بدین صورت که خطا را انتخاب کنند و به شما گزارش دهند.

۲۰. افزونهUser Notes

این افزونه “یادداشت های کاربر” نام دارد. این افزونه به شما اجازه می دهد یادداشتی را در پروفایل کاربر بنویسید که تنها توسط مدیر قابل دیدن است.این یادداشت ها می تواند مفید باشد و به عنوان ابزار یادآوری باشد. برای مثال اگر نویسنده ای مهلت داده شده برای ارسال پست را رعایت نمی کند می توانید یادداشتی برای خودتان بنویسید که این نویسنده مهلت داده شده را رعایت نکرده است.

۲۱. افزونه Role Based Help Notes

این افزونه “نقض یادداشت های کمک” نام دارد. این افزونه می تواند  یک بخش اسناد خاص در درون بخش مدیریت وردپرس برای نقش کاربر خاص ایجاد کند. برای مثال شما می توانید این بخش برای نویسندگان و ویرایشگر فعال کنید.بعد از آن در حساب کاربری نویسنده یا ویرایشگر جابه جا شوید.توسط یادداشت کمک درباره ی دستورالعمل نوشته در سایت یا چیزهایی که می خواهید استفاده کنید را بنویسید. نویسندگان قادر هستند یادداشت هایی را اضافه کنند که توسط نویسندگان دیگر قابل مشاهده است.

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید. هر روز سایت ما را دنبال کنید. با آخرین مقالات جدید وردپرس در خدمت شما هستیم.

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link