هیچی از طراحی سایت نمی دانم

ورود به دنیای طراحی سایت

info-box

شاید خیلی از شما شنیده باشید که طراحی سایت شغلی هست که امروزه درآمد خیلی خوبی داره و یا شاید علاقه دارید در کنار شغل فعلیتون کار طراحی سایت انجام بدین و درآمد خودتون رو افزایش بدین.اینو مطمئن باشید که با یادگیری تخصص طراحی سایت می تونید به درآمدهای بسیار بالایی دست پیدا کنید.طراحی سایت یکی از پردرآمدترین شغل های جهان در حوزه IT محسوب می شه که امروزه در ایران هم بازار بسیار خوبی داره اما اگر سریع این تخصص رو فرانگیرید ممکن است از این بازار پر از پول عقب بیافتید.

ماهیانه 3 تا 8 میلیون تومان از تخصص طراحی سایت درآمد داشته باشید

هدف ما این است که به شما نشان دهیم چطور این تخصص را در کوتاه ترین زمان ممکن بدست بیاورید و وارد بازار کار حرفه ای شوید.

بدون هیچ پیش نیازی می توانید از همین جا شروع کنید

با متد آموزشی یادگیری طراحی سایت به شیوه ترمیک که برای اولین بار توسط باشگاه وردپرس تهیه و تدوین شده است می توانید با روزی 1 ساعت فقط در 2 ماه به یک طراح حرفه ای سایت تبدیل شوید.تابحال حدود 450 نفر از این متد آموزشی استفاده کرده اند و تعداد زیادی از این دوستان وارد بازار کار حرفه ای شده اند.

از کجا باید شروع کرد ؟

در شیوه ترمیک شما با گذراندن 2 ترم آموزشی می توانید از صفر شروع کرده و تا تبدیل شدن به یک طراح حرفه ای سایت پیش بروید.هر ترم آموزشی شامل چند گام است که بسته به سطح خود می توانید از هر کدام از گام ها شروع کنید. شروع ترم یک :

گام اول

برای ورود به دنیای طراحی سایت اولین چیزی که باید فرا بگیرید زبان های HTML و CSS است.این دو زبان پایه وب هستند و ساختار یک سایت فارغ از اینکه با چه زبان برنامه نویسی یا پرتالی اجرا شده اند بر روی این 2 زبان بنا شده است.یادگیری این دو زبان یکی از راحت ترین کارهایی است که انجام خواهید داد و پس از اینکه این 2 زبان را فراگرفتید مطمئنا افسوس می خورید که چقدر راحت بود و چرا زودتر اقدام با یادگیری این زبان ها نکرده اید. html-css برای شروع و گذراندن گام اول می توانید از محصول زیر استفاده کنید:

محصول پیشنهادی گام اول ( طراح وب HTML,CSS)

در ابتدا با توضیح کامل دستورات این زبان ها به همراه مثال های عملی با این زبان ها کاملا آشنا خواهید شد،پس از آن با مثال های عملی تر و ترکیبی شما را تا مرز حرفه ای شدن در این دستورات پیش می بریم تا در گام های بعدی بتوانید از این دستورات در طراحی سایت های پیچیده تر به راحتی استفاده کنید.

سرفصل های این محصول

–          آموزش کامل HTML 4pack1

–          آموزش کامل CSS 2

–          آموزش کامل HTML 5

–          آموزش کامل CSS3

–          تبدیل قالب های PSD به HTML

–          فارسی سازی قالب ها

–          تکنیک ها و ترفند ها

 

برای مشاهده اطلاعات بیشتر محصول روی این لینک کلیک کنید

تمامی آموزش ها بصورت ویدئویی و به زبان فارسی است و کاملا مطابق با بازار کار ایران طراحی شده است. 

گام دوم

پس از اینکه زبان های HTML و CSS را فرا گرفتید می توانید گام دوم را بردارید.در این مرحله شما باید با اصول طراحی قالب گرافیکی آشنا شوید.اگر می خواهید یک طراح سایت تمام عیار باشید و از صفر تا صد سایت ها را خودتان طراحی کنید باید به اصول گرافیکی هم مسلط باشید اما اگر علاقه ای به بحث های گرافیکی ندارید می توانید از این مرحله عبور کنید.اصولا طراحان سایت به دو دسته کدنویس و گرافیست تقسیم بندی می شوند.برخی هر دو تخصص را دارند و برخی فقط روی یکی از این دو تخصص تمرکز کرده اند.نگران نباشید شما حتی می توانید با داشتن یکی از این تخصص ها(مخصوصا کدنویسی) به در آمد های بالایی دست پیدا کنید.پس اگر می خواهید مسیر کدنویسی را ادامه دهید می توانید از این مرحله عبور کنید اما اگر می خواهید یک سایت تمام عیار باشید ما محصول زیر را به شما پیشنهاد می کنیم. ps-logo

محصول پیشنهادی گام دوم :(طراح وب فتوشاپ)

در این محصول آموزشی فتوشاپ آموزش داده نمی شود و اصلا نیازی هم به یادگیری فتوشاپ ندارید.در این محصول فقط ابزارهایی که برای طراحی قالب سایت استفاده می شود آموزش داده می شود و تمام اصول طراحی قالب سایت را می توانید در این محصول فرابگیرید. pack2    

 

–          طراحی قالب مبتدی وب سایت

–          طراحی قالب متوسط وب سایت

–          طراحی قالب  پیشرفته وب سایت

 

 

    در این محصول 3 قالب مبتدی،متوسط و پیشرفته از صفر تا صد در فتوشاپ طراحی می شود و شما با اصول طراحی قالب سایت بصورت کاملا و حرفه ای آشنا می شوید.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر محصول روی این لینک کلیک کنید

 

گام سوم

این مرحله یکی از مهم ترین مراحلی است که هر طراح سایتی باید به آن مسلط باشد.تبدیل قالب های گرافیکی به HTML (PSD To HTML ) حتی اگر از مرحله قبل عبور کرده اید و قالب های گرافیکی سایتتان را خودتان طراحی نمی کنید باید بتوانید قالب های گرافیکی که طراحان دیگر طراحی کرده اند را به یک قالب HTML تبدیل کنید.تبدیل یک قالب گرافیکی به قالب HTML یک اصولی دارد که باید به این اصول مسلط باشید.

محصول پیشنهادی گام سوم ( PSD To HTML )

در این محصول آموزشی 3 قالب مبتدی،متوسط و پیشرفته که در محصول گام دوم از صفر تا صد طراحی کرده بودیم به قالب HTML تبدیل می شوند و شما تمامی اصول تبدیل قالب گرافیکی به HTML را در این 3 قالب فرا می گیرید. pack3

 

 

  –          تبدیل قالب مبتدی PSD به HTML

–          تبدیل قالب متوسط PSD به HTML

–          تبدیل قالب پیشرفته PSD به HTML

 

برای مشاهده اطلاعات بیشتر محصول روی این لینک کلیک کنید

 

گام چهارم

تا به اینجا اگر تمام مراحل را گذرانده باشید می توانید یک قالب را از صفر تا صد در فتوشاپ طراحی کنید و آن را به یک وب سایت استاتیک تبدیل کنید.خلق یک وب سایت از صفر تا صد خیلی لذت بخش است. در طراحی سایت شما باید به یک زبان اسکریپت نویسی مثل جاوا اسکریپت هم مسلط باشید تا تسلط بیشتری روی وب سایت داشته باشید و بتوانید کارهای متنوع تری را پیاده سازی کنید.از آنجا که یادگیری جاوا اسکریپت شاید کمی زمان بر و سخت باشد ما Jquery که یک کتابخانه از جاوا اسکریپت است به شما پیشنهاد می کنیم.یادگیری این زبان بسیار آسان است و هرکاری که با جاوا اسکریپت می توانید انجام دهید با این زبان هم می توان آن را انجام داد.شعار Jquery هم همین است.با کدنویسی کمتر کارهای بیشتری انجام دهید. یادگیری این زبان بسیار آسان است و شما می توانید در کمتر از 4 ساعت این زبان را فرا بگیرید.

محصول پیشنهادی گام چهارم :(طراح وب Jquery)

ساخت منوهای زیبا و افکتهای مختلف،ساخت اسلایدشو ها،انیمیشن ها و بسیاری از افکت های جذاب دیگر از جمله کارهایی است که با دیدنpack4 این محصول می توانید انجام دهید.   

 

 

  برای مشاهده اطلاعات بیشتر محصول روی این لینک کلیک کنید



1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link