نحوه قفل گذاری محتوا در وردپرس

قفل گذاری محتوا چیست و چه زمانی مورد نیاز است؟

قفل کردن محتوا تکنیکی است که صاحبان سایت ها استفاده می کنند.

 

Content lock example

بهترین زمان برای استفاده از قفل کردن محتوا، زمانی است که شما در حال ارائه محتوای بسیار با ارزش مانند  یک دانلود کتاب یا چیزی مشابه هستید.حالا که شما مطمئنید می خواهید استفاده کنید، بیایید ببینید که چگونه شما می توانید به راحتی محتوای را در وردپرس مانند یک حرفه ای قفل کنید.

اضافه کردن قفل  محتوای در وردپرس

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن افزونه OptinMonster است.این افزونه تنها یک اتصال بین سایت وردپرس و حساب OptinMonster شما است.پس از فعال سازی،  بر روی آیتم های منو OptinMonster در نوار مدیریت وردپرس کلیک کنید. نام کاربری و رمز را وارد کنید.

Authentic OptinMonster account

شما می توانید اطلاعات API را  در حسابتان در سایت OptinMonster مشاهده کنید.به سادگی وارد شوید و بر روی لینک API کلیک کنید.

OptinMonster API Keys

سپس نام کاربری و کلید را در صفحه افزونه OptinMonster وارد کنید و  سپس بر روی Connect کلیک کنید.هنگامی که شما با موفقیت متصل شود،  نیاز به کلیک بر روی دکمه  create new optin دارید.

New optin

 در قسمت optin campaign عنوان را وارد کنید سپس وب سایت را از منوی کشویی انتخاب کنید. بعد    After post / Inline به عنوان نوع  optin انتخاب کنید. بعضی قالب ها در ستون سمت راست آماده است هر کدام را که می خواهید روی آن کلیک کنید.

Create new optin screen

 

سپس در  OptinMonster شما می توانید ظاهر  optin خود را سفارشی  تنظیمات را انجام دهید.فونت را ویرایش کنید متن و یا تصاویر را اضافه کنید  رنگ راتغییر دهید.

OptinMonster's optin builder

سپس نیاز است روی منوی ‘Optin’  کلیک کنید و به بخش content blocking  حرکت کنید و  با کلیک روی سوییچ on/offآن را Turn on کنید.

Turn on content blocking for this optin

با Turn on  کردن به شما گزینه هایی را نشان می دهد  که چگونه شما می خواهید روی قفل گذاری کار کنید. در ابتدا نیاز است یک روش content blocking را انتخاب کنید. می توانید محتوا رو تیره و مبهم کنید یا محتوای زیر  optin حذف کنید.

Content blocking options

همچنین نیاز است  success cookie duration  را به 0 تغییر دهید. ایمیل تان را وارد کنید. بر روی دکمه Save در گوشه سمت راست بالا برای ذخیره تنظیمات کلیک کنید.

Save your optin and get the embed code

حالا نیاز است از سایت وردپرس تان دیدن کنید و روی منوی OptinMonster کلیک کنید. شما optin  محتوای قفل گذاری را در زیر لیست optin می بینید  اگر نمی بینید روی دکمه refresh optins کلیک کنید.

Edit optin output settings

موس تان روی عنوان optin ببرید و روی لینک ‘Edit optin output settings’ کلیک کنید. سپس در صفحه بعد روی  ‘Enable optin on site’ کلیک کنید.

Enable optin on site

فراموش نکنید روی  دکمه save در پایین صفحه کلیک کنید.

بعد روی منوی OptinMonster برای رفتن به صفحه تنظیمات مرور کلی کلیک کنید. در حال حاضر نیاز به ویرایش پست یا صفحه ای که می خواهید 

Copy the optin slug

اکنون شما نیاز به ویرایش پست یا صفحه ای را که می خواهید قفل کنید دارید  و کد کوتاه را قبل از قرار دادن محتوای هر پست یا بعد از پاراگراف اول قرار دهید.

OptinMonster Shortcode

اکنون شما می توانید save  کنید و پست یا صفحه خود را منتشر کنید. پست یا صفحه را در پنجره مرورگر جدید  محتوای قفل شده را در عمل ببینید.

نحوه اضافه کردن قفل گذاری  محتوا در تمام پست وردپرس

اگر می خواهید به طور خودکار همه پست های وردپرس را قفل کنید یک راه ساده تر برای انجام این کار وجود دارد.

افزونه Insert Post Ads را نصب و فعال کنید. بعد از فعال سازی برای تنظیمات افزونه به قسمت Post Adverts » Settings بروید.

Post ad settings

مکانی که می خواهیدتبلیغات نمایش داده شود در صفحه یا پست را فعال کنید سپس روی دکمه save settings کلیک کنید.

به صفحه Post Adverts –» Add New بروید. یک عنوان برای اسکرپیت محتوای قفل گذاری انتخاب کنید سپس در بخش کدگذاری تبلیغات شورت کد را وارد کنید.

Site wide content lock in WordPress

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که قفل گذاری روی محتوا را یاد بگیرید. ما هر روز با پستای جدید و آموزشی وردپرس در خدمت شما هستیم. خوشحال می شویم نظرات و پیشنهادات و انتقادات خودتان را برای ما در قسمت دیدگاه ها ارسال کنید.

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link