نحوه اضافه کردن قالب ایمیل زیبا در وردپرس

سلام دوستان

آیا شما می خواهید ظاهر ایمیل های فرستاده شده در وردپرس را تغییر دهید؟

بطور پیش فرض ظاهر ایمیل ها در وردپرس ساده و کسل کننده است. در این مقاله ما به شما آموزش خواهیم داد چطور ظاهر ایمیل هایی که در وردپرس ارسال می کنید را تغییر دهید.

چرا از قالب ایمیل در وردپرس استفاده کنید؟

بطور پیش فرض وردپرس اطلاعیه های مختلفی به صورت ایمیل ارسال می کند. اگر شما تنها نویسنده ی سایت وردپرس باشید احتمالا” بدون استفاده از قالب ایمیل، ایمیل خود را ارسال می کنید. اگر شما سایتی با چند نویسنده یا فروشگاه تجارت الکترونیک دارید ممکن است بخواهید طرح ایمیل خود را بهبود دهید. با استفاده از قالب HTML رنگارنگ برای ایمیل های خود یک تجربه کاربری بهتر برای کاربران خود ارایه می دهید. همچنین اگر از لوگوی تجاری یا رنگ های مختلف استفاده کنید ایمیل جذاب و حرفه ای را نشان می دهد.

راه اندازی قالب ایمیل در وردپرس

اولین کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Email Templates می باشد. بعد از فعال سازی به قسمت Appearance –» Email Templates بروید و قالب ایمیل خود را تغییر دهید.

29

افزونه ی Email Templates به شما امکان می دهد قالب ایمیل زیبا با پیش نمایش زنده ایجاد کنید. در ابتدا نیاز است روی تب settings کلیک کنید و نام سایت و آدرس ایمیل را وارد کنید.

30

 بطور پیش فرض افزونه از آدرس ایمیل تعریف شده در تنظیمات وردپرس استفاده می کند. با این حال شما می توانید آدرس ایمیل را تغییر دهید. در مرحله ی بعد کلیک کنید تا به بخش قالب برگردید. زیر تب template شما می توانید  قالب عرض کامل و یا طرح بسته بندی انتخاب کنید. شما همچنین می توانید رنگ پس زمینه را انتخاب نمایید.

 31

 بعد از انجام،  روی بخش header کلیک کنید تا هدر قالب ایمیل خود را تغییر دهید . شما می توانید یک لوگو به متن اضافه کنید. بطور پیش فرض، این افزونه نام سایت خود را به عنوان متن در هدر ایمیل نشان می دهد.شما می توانید به هر چه دوست دارید را تغییر دهد. شما همچنین می توانید اندازه فونت،  هدر متن و رنگ پس زمینه را تغییر دهید.

 35

 در بخش متن ایمیل، شما می توانید اندازه فونت و رنگ  قالب ایمیل را تغییر دهید.  یک چیز گم شده از این بخش توانایی تغییر رنگ از لینک ها است.

45 

 در نهایت، بخش بالا و پایین صفحه ایمیل خود را نادیده می گیرد. بطور پیش فرض این افزونه نام سایت  را با علامت کپی رایت نشان می دهد.

78

هنگامی که شما طراحی قالب ایمیل خود را انجام دادید باید برای ذخیره ی تغییرات روی دکمه ی  save  کلیک کنید. بعد از آن روی تب test email  کلیک کنید تا پیش نمایش از قالب ایمیل خود ببینید. این پلاگین همچنین یک ایمیل به آدرس مدیریت در تنظیمات وردپرس  ارسال می کند. 

48

 

امیدواریم این آموزش برای شما مفید بوده باشد .سایت باشگاه وردپرس را حتما” دنبال کنید. ما هر روز با آموزش های متفاوت در خدمت شما هستیم.

 

 

 

 

 

 

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link