19پلاگین نظرسنجی وردپرس برای افزودن نظرسنجی

نظرسنجی می تواند توسط هر وب سایتی که مایل به تعامل با کاربران خود است و می خواهد آن ها را بهتر بشناسد، استفاده شود.

یک سوال نظرسنجی بسیار ساده که من در یک وب سایت دیدم این است “آیا شما یک طراح هستید؟” با “بله یا خیر” برای پاسخ دادن. بازخورد بهترین پاسخی است که یک موضوع می تواند دریافت کند حتی اگر از طرف یک منتقد باشد. این موضوع تعامل کلی کاربر را بهبود می بخشد و اینکه چگونه کاربران از وب سایت شما استفاده می کنند. مردم زمانی که یک موضوع خاص که به دنبالش هستند را کاوش می کنند، به راحتی حوصله شان سر می رود.

کاربران وردپرس می توانند انواع مختلفی از پلاگین های نظرسنجی که می تواند دراکثر موارد به عنوان ابزارک  مجتمع شود را انتخاب کنند. در این موضوع ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید با پلاگین های نظرسنجی آغاز به کار کنید. پلاگین نظر سنجی اجتماعی به شما این امکان را می دهد که نظر سنجی ها را در صفحه فیس بوک تان  به خوبی با وب سایت ترکیب نمایید.

اگر شما قبلا در حال استفاده از نظر سنجی در وب سایت خود بودید اکنون شما پلاگین های بیشتری را  می توانید در اینجا انتخاب کنید. من یک لیست از برخی از بهترین پلاگین های نظرسنجی وردپرس که می تواند حال و هوای کل وب سایت را تغییردهد گردآوری کرده ام. لطفا نظر خود را درباره ی اینکه شما در مورد این پلاگین چه فکر می کنید و اینکه  برای شما مفید بوده است یا نه، به اشتراک بگذارید.

نظرسنجی YOP

نظرسنجی YOP ممکن است ساده ترین راه برای دریافت پاسخ هایی که شما از جامعه نیاز دارید باشد. نظر سنجی های جدید اضافه کنید و در وب سایت وردپرس خود از طریق گزینه هایی برای انتخاب پاسخ های تکی یا چندگانه و بیشتر، یک بررسی انجام دهید.

Hot OR NOT – پلاگین نظرسنجی رایگان

 Hot or Not یک رقابت محبوبیت در سایت شما ایجاد می کند و به بازدید کنندگان شما این اجازه را می دهد که به موارد مورد علاقه شان رای بدهند!

نظرسنجی واکنشی

نظرسنجی واکنشی به شما اجازه می دهد تا به راحتی در وردپرس نظر سنجی ایجاد کنید. نتایج می تواند در تعدادی نمودار متحرک HTML5 با قابلیت تنظیم کامل نمایش داده شود.

پلاگین ورد پرس  TotalPoll

TotalPoll یک پلاگین وردپرس است که به شما اجازه می دهد نظر سنجی هایی را ایجاد کنید و آنها را با پست ها و صفحات خود ادغام کنید و یا حتی آنها را به عنوان یک ابزارک در هر منطقه ابزارک داشته باشید. نظرات، آرا، رای گیری عکس و خیلی بیشتر با این پلاگین نظرسنجی وردپرس کلاسیک بسازید.

نظرسنجی اجتماعی از طریق OpinionStage

پلاگین نظرسنجی اجتماعی OpinionStage اجازه می دهد تا شما به راحتی نظر سنجی های اجتماعی (یا نظر سنجی های استاندارد) به وب سایت خود و یا صفحه فیس بوک  تان اضافه کنید. با استفاده از راه حل رای گیری اجتماعی OpinionStage ، سایت ها می توانند تعاملات را بهبود ببخشند ، ترافیک  را از شبکه های اجتماعی به نظر سنجی ها و سایت ها انتقال دهند، برخوردها ، ویژگی های جمعیتی و اجتماعی شرکت کنندگان نظرسنجی را کشف کنند ، و بیشتر. این پلاگین نظرسنجی اجتماعی  رایگان است و نصب و استفاده ی آن بسیار آسان است.

نظرسنجی های اجتماعی از طریق Wedgies

Wedgies نظر سنجی هایی هستند که شما می توانید در صفحه وردپرس خود جاسازی کنید. مخاطبان خود را با پرسیدن یک سوال  از آن ها از طریق  Wedgies درگیر کنید.

نظر سنجی های WP

نظر سنجی های WP از طریق قالب ها و سبک های CSS بسیار قابل تنظیم است و گزینه های بسیار زیادی برای انتخاب شما وجود تا اطمینان حاصل شود که نظر سنجی های WP همانگونه که شما می خواهید اجرا می شود. در حال حاضر از انتخاب چندگانه پاسخ ها پشتیبانی می کند.

نظرسنجی های  Colored Vote

نظر سنجی هایی با انتخاب چندگانه  پاسخ ها برای سایت خود اضافه کنید. نتایج را در رنگ های قرمز تا سبز نشان دهید، و یا هر رنگی که دوست دارید. می توانید پاسخ ها را اجباری یا غیراجباری کنید. نظر سنجی ها را به پست ها و صفحات با کد کوتاه اضافه کنید. به آسانی نصب و استفاده کنید.

نظر سنجی YOP

پلاگین نظرسنجی YOP به شما اجازه می دهد به راحتی یک بررسی  به  پست / صفحه خود اضافه کنید و نظر سنجی  را از طریق داشبورد وردپرس خود مدیریت کنید اما این موارد بسیار بیشتری از سایر محصولات مشابه خود ارائه می دهد. دیدگاه نیازهای شما را از دست نمی دهد و تضمین می کند که هیچ جزئیاتی حساب نشده باقی تمانده است.

راهنمای نظرسنجی Dimbal

این پلاگین به هر حال هیچ گزینه ای برای تعریف الگوی نظر سنجی به شما نمی دهد. راهنمای نظرسنجی با صدها نظر سنجی از پیش ساخته شده برای کاربران پر شده است. هر یک از آنها به موضوعات خاص محبوب و دسته هایی اختصاص داده شده است. یک موضوع را از لیست انتخاب کنید و سپس راهنمای نظرسنجی بقیه کار را انجام می دهد. یک نوار کناری بزرگ وجود دارد تا مطالب تازه برای وب سایت یا وبلاگ ارائه کند.

پلاگین نظر سنجی آسان وردپرس

این پلاگین یک راه جدید و آسان برای شما به ارمغان می آورد تا با بازدید کنندگان وب سایت خود  تعامل داشته باشید و نظر جمع آوری کنید. این پلاگین به شما اجازه می دهد از بازدیدکنندگان خود سوال بپرسید تا رای دهند. شما می توانید نظر سنجی ها را  به صورت نمودار میله ای یا جعبه ای نشان دهید. این پلاگین می تواند به عنوان یک سیستم امتیازدهی برای هر یک از پست ها یا صفحات شما استفاده شود و به شما کمک می کند با دادن گزینه ای برای رای تنها با یک کلیک، بفهمید که مردم کدام یک از از پست های شما را واقعا دوست دارند.

پلاگین رای گیری اجتماعی وردپرس

پلاگین رای دهی اجتماعی وردپرس یک پلاگین اضافی است تا در رابطه با پلاگین محبوب نظرسنجی آسان وردپرس کار کند . این پلاگین نیاز به خرید پلاگین نظرسنجی آسان وردپرس دارد. بدون آخرین نسخه از پلاگین نظر سنجی آسان وردپرس این پلاگین کار نخواهد کرد.

نظرسنجی پیشرفته برای وردپرس

نظرسنجی پیشرفته  ExtStore یک پلاگین وردپرس است که به شما اجازه می دهد نظر سنجی ایجاد کنید و نتیجه آن را از طریق بسیاری از اشکال گرافیکی در پنجره های پاپ آپ خوب طراحی شده نشان دهید. هیچ محدودیتی در تعداد نظر سنجی ها وجود ندارد، با یک نصب آسان کاربران می توانند نظرسنجی ها  را به طور نامحدود اضافه و مدیریت کنند.

Pollify – ویجت نظر سنجی وردپرس ساده

Pollify یک ویجت نظرسنجی وردپرس ساده است که دارای 3 لایه امنیتی، 5 زبان با پشتیبانی از RTL است، نصب و استفاده آن آسان می باشد و دارای یکپارچه سازی تحلیلی می باشد.

پلاگین وردپرس Dilemma

آیا تا کنون فکر کرده اید که کدام بهترین است؟ حالا شما می توانید با اجرای رای گیری  “شما ترجیح می دهید” و بخش رای گیری وب سایت خود این موضوع را بفهمید.دریابید که با توجه به  نظرسنجی از بازدید کنندگان وب سایت خود کدام مورد بهترین است.

MoodThingy Mood Rating ابزارک pro

یک نسخه رایگان در اینجا در دسترس است. MoodThingy یک پلاگین است که هر وبلاگ نویس می تواند برای پیگیری بازخورد احساسی از یک پست وبلاگ فردی یا مقاله از آن استفاده کند. این پلاگین می تواند طوری پیکربندی  شود که به طور خودکار زیر تمام پست های شما ظاهر شود، یا به صورت دستی در یک پستی که  از یک تگ وردپرس دستی استفاده می کند ، قرار داده شود. یک داشبورد از آمار MoodThingy نیز ارائه می گردد بنابراین شما می توانید ببینید که کدام مقالات خوانندگان شما را هیجان زده، مات و متحیر، و یا کسل می کنند، که با حال و هوای  تعدادی از آرا در روز گذشته ، هفته ، یا ماه طبقه بندی شده اند.

Poll Made Easy

 یک پلاگین که اجازه ادغام کد کوتاه در پست ها، ابزارکها را می دهد تا رای گیری را بسیار ساده تر کند. نتایج رای گیری می تواند بروی رای ها یا قبل از رای دادن مشاهده شود.

سیستم WPolling

این یک پلاگین وردپرس است که توسط آن شما به راحتی می توانید مدیریت کنید و نظرسنجی هایی با سبک های مختلف به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید.

https://bashgahwp.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link