چگونه ثبت نام اسپم رادرسایت وردپرسی متوقف کنیم

آیا شما می خواهید که از ثبت نام اسپم در سایت عضویت وردپرسی خودتون جلوگیری کنید؟

ثبت نام های اسپم مزاحمان متداول برای صاحبان سایت ها هستند که سایت های عضویت را اجرا می کنند و یا به کاربران اجازه می دهند که در وب سایت آنها رجیستر کنند.

 

روش1: متوقف کردن ثبت نام های اسپم با استفاده از WPforms ها

این ساده ترین و موثرترین راه برای مقابله با ثبت نام اسپم در وردپرس است. WPforms ها مبتدی ترین فرم ساز های دوست داشتنی هستند. WPforms ها یک افزونه ثبت نام کاربران است که به شما اجازه می دهد که به سادگی فرم ثبت نام کاربر را به سایت خود اضافه کنید، در حالیکه به طور موثری هم از ثبت نام های اسپم جلوگیری می کند. WPforms یک پلاگین وردپرس است که باید خریداری شود. شما نیازمند یک لایسنس برای دسترسی به افزونه ثبت نام کاربران دارید.

spam-rejisteration-2

اولین کاری که شما نیاز دارید انجام دهید آن است که این افزونه را در وردپرس نصب کنید و آن را فعال کنید. پس از فعال سازی، شما باید به صفحه settings  WPforms >> بروید و کلید لایسنس خود را وارد نمایید و تایید کنید. شما می توانید این کلیدرا از اکانت خود در وب سایت WPforms دریافت نمایید.

spam-rejisteration-3.jpg

پس از تایید به صفحه افزونه WPforms  بروید و به سمت پایین صفحه اسکرول کنید تا مکان افزونه WPforms را بیابید.

بر روی دکمه  install Addon و سپس activate کلیک کنید.

spam-rejisteration-4.jpg

سپس شما باید یک فرم ثبت نام کاربر بسازید. به صفحه WPforms >> Add New بروید. یک عنوان برای این فرم بنویسید و یک قالب برای فرم ثبت نام کاربر انتخاب کنید.

spam-rejisteration-5.jpg

فرم ساز با قالب فرم ثبت نام کاربر راه اندازی خواهد شد. شما می توانید فیلد ها را با کلیک بر روی آن ها ویرایش کنید. همچنین شما می توانید فیلد ها را با درگ و دراپ مرتب کنید.

spam-rejisteration-6.jpg

سپس بر روی پنل settings کلیک کنید. اینجا همان مکانی است که شما می توانید اعلان های فرم، تنظیمات ثبت نام و تائیدیه کاربران را پیکربندی کنید.

بر روی تب ثبت نام کاربران کلیک کنید و ادامه دهید:

spam-rejisteration-7.jpg

در این صفحه شما می توانید فیلد های فرم را به فیلد های ثبت نام کاربر وردپرس خود مپ کنید. به پایین صفحه بروید و باکس کناری گزینه ‘Enable User Activation’ را چک کنید. منوی کشویی را به شما نمایش می دهد تا بتوانید روش فعالسازی کاربر را انتخاب نمایید.

WPforms ها از دو روش خلاقانه برای جلوگیری از ثبت نام های اسپم بر روی سایت وردپرسی استفاده می کنند. شما می توانید انتخاب کنید که یک ایمیل فعالسازی به هر کاربر بفرستید، به طوری که آنها بتوانند ثبت نام خود را تایید کنند.

شما به طور متناوب به یک ادمین سایت نیاز دارید تا ثبت نام های کاربران را بر روی سایت وردپرسی تایید کند.

گزینه ای را که به بهترین وجه مناسب نیازهای خود است، انتخاب کنید و بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا تنظیمات فرم برای شما ذخیره شود.

اکنون شما می توانید این فرم را به هر صفحه بر روی سایت وردپرسی خود اضافه کنید و سپس آن صفحه را به عنوان صفحه ثبت نام کاربر خود ببینید.

به سادگی صفحه ای را که می خواهید به عنوان صفحه ثبت نام کاربرتان باشد، ویرایش کنید. در اسکرین “ویرایش صفحه” بر روی دکمه ‘Add Forms’ کلیک کنید.

spam-rejisteration-8.jpg

یک منوی پنجره ای باز خواهد شد، فرم ثبت نام کاربری را که از فهرست کشویی ایجاد کرده اید، انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه’Add Form’ کلیک کنید. 

کد کوتاه فرم ثبت نام کاربر در ادیتور صفحه ظاهر می شود. شما اکنون می توانید صفحه خود را ذخیره یا ویرایش کنید.

وب سایت خود را مشاهده کنید تا فرم ثبت نام کاربر ضد اسپم خود را ببینید. بسته به تنظیمات فعالسازی کاربر، پلاگین نیازمند تایید ایمل وارد شده از سوی کاربر دارد  و یا اینکه ادمین باید به صورت دستی ثبت نام هر کاربر را بر روی سایت تایید کند.

روش2: متوقف کردن ثبت نام های اسپم با استفاده از پلاگین Stop Spammers

اولین کاری که شما باید انجام بدهید این است که پلاگین Stop Spammers Spam Prevention را نصب و فعال کنید.

بعد از فعالسازی به صفحه Stop Spammers » Protection Options بروید. Stop Spammers یک پلاگین وردپرس قدرتمند است که وب سایت شما را به شدت در مقابل فعالیت اسپم های مشکوک مانیتور می کند.

تنظیمات پیش فرض در این صفحه برای بیشتر وب سایت ها یکسان است. با این حال، اگر شما احساس می کنید که بسیاری از کاربران قانونی قادر به لاگین هستند، می توانید تعداد کمی از آنها را از انتخاب خارج کنید.

spam-rejisteration-9.jpg

فراموش نکنید که بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

این پلاگین از تعدادی از تکنیک های جلوگیری از اسپم استفاده می کند. یکی از این تکنیک ها HTTP Referrer and Header requests است که برای تشخیص اینکه کاربر به طور واقعی به سایت شما وارد شده است، استفاده می شود. همچنین در برابر Akismet API ، برای فعالیت اسپم های شناخته شده، بررسی را انجام می دهد. پلاگین، همچنین لیستی از هاست هایی که سابقه خوبی در جلوگیری از فعالیت اسپم ها و بلاک کردن آن ها ندارند، نگهداری می کند.

گاهی اوقات ممکن است پیش بیاید که این پلاگین شما را در پشت پنل ادمین لاک کند. در این صورت، شما به سادگی از طریق FTP به سایت خود وصل شوید و نام فایل stop-spammer-registrations.php را به stop-spammer-registrations.locked تغییر دهید.

اکنون شما می توانید به فضای سایت خود دسترسی داشته باشید و وردپرس به صورت اتوماتیک پلاگین را برای شما غیرفعال خواهد کرد.

3. متوقف کردن ثبت نام های اسپم با استفاده ازSucuri

spam-rejisteration-10.jpg

Sucuri یک سرویس برای مانیتور کردن امنیت وب سایت است. Sucuri هکرها، درخواست های مخرب و دسترسی اسپمر ها به سایت شما را بلاک می کند یا از تزریق هر کد مخربی جلوگیری می کند.

 ما امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد که از ثبت نام های اسپم در سایت عضویت وردپرسی خود جلوگیری کنید.

 

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link