همه چیزدرموردکش کردن سایت وافزونهW3 Total Cash

همه افراد می خواهند درباره راز بارگذاری سریع سایت وردپرس بدانند.

علاوه بر میزبانی وب خوب و افزونه های بخوبی رمز گذاری شده، باید مطمئن شوید که از یک ذخیره کش و CDN (شبکه انتقال محتوا) مناسب استفاده می کنید. برای راه اندازی،از افزونه  W3 Total Cash استفاده می کنیم.در این مقاله آموزشی ما به شما نحوه نصب W3 Total Cash و تنظیم درست آن را به منظور به حداکثر رساندن منافع و کش کردن سایت، نشان می دهیم.

قبل از شروع شدیدا توصیه می کنیم که عملکرد سایت خود را با استفاده از Google Page Speed   و  Pingdom Tools بررسی کنید. این کار به شما یک مقایسه قبل و بعد را ارائه می دهد.

W3 Total Cash چیست؟

W3 Total Cash سریع ترین و کامل ترین افزونه بهینه سازی عملکرد وردپرس است. این افزونه مورد اعتماد بسیاری از سایت های معروف از جمله: AT & T, Mashable,Smashing Magazine و میلیون ها نفر دیگر است. W3 Total Cash تجربه کاربران از سایت شما را از طریق بهبود عملکرد سرور شما، کش کردن همه جنبه های سایت شما، کاهش زمان دانلود و ارائه یکپارچه ی CDN های شفاف، بهتر می کند.

نصب W3 Total Cash در وردپرس

قبل از نصب W3 Total Cash باید مطمئن شوید که تمام افزونه های کش دیگر مانند ( WP Super Cache ) را حذف کرده اید. اگر شما قبل از نصب این کار را انجام ندهید، این افزونه در هنگام فعالسازی مشکل خواهد داشت.

به پنل مدیریت وردپرس خود رفته و بر روی افزونه ها – ->> افزودن کلیک کنید. به دنبال W3 Total Cash بگردید و بر روی فعالسازی کلیک کنید تا افزونه فعال گردد.

تنظیمات و پیکربندی W3 Total Cash

W3 Total Cash یک افزونه بسیار قدرتمند است، این افزونه می تواند یک چیز خوب و یا بد باشد.برای کسانی که می دانند چگونه از این گزینه ها استفاده کنند، یک معدن طلاست. برای بسیاری از مبتدیان این گزینه ها می تواند پیچیده باشد. ما همه این گزینه ها را با جزئیات بررسی خواهیم کرد، بنابراین می توانید به درستی W3 Total Cash را راه اندازی و تنطیم کنید.

با تنظیمات کلی شروع می کنیم.

تنظیمات کلی

با کلیک بر روی دکمه عملکرد در پنل مدیریت وردپرس، می توانید به صفحه ی تنظیمات کلی بروید. اینجا جایی است که در آن افزونه را به وسیله ی پیکربندی تنظیمات اولیه، راه اندازی می کنیم. اطمینان حاصل کنید که در صفحه ی تنظیمات کلی هستید نه در صفحه ی داشبورد تبلیغات که این افزونه در آن قرار دارد.

کش کردن

خب در اینجا به تعریف و توضیح عملکرد تمام گزینه های موجود در منوی عملکرد می پردازیم:

Page cache چیست؟

اولین گزینه ای که شما در این صفحه می بینید، page cache است.این گزینه مسئول ایجاد صفحات کش ناپویا برای هر صفحه ای است که بارگذاری می شود، بنابراین با هر بار بارگذاری صفحه، صفحه ی کش به صورت پویا بارگذاری نخواهد شد. با فعال کردن این گزینه، بطور قابل توجهی زمان بارگذاری صفحه کاهش داده خواهد شد.برای دیدن اینکه چگونه صفحه کش کار می کند به تصویر زیر مراجعه کنید:

کش کردن

همانطور که به طور معمول مشاهده می کنید، زمانی که یک کاربر به سایت شما می آید، وردپرس اسکریپت های PHP و سوالات My SQL را در پایگاه داده ها و به منظور پیدا کردن صفحه مورد درخواست، اجرا می کند. سپس PHP داده ها را تجزیه کرده و یک صفحه تولید می کند؛ این فرآیند از منابع سرور استفاده می کند. روشن کردن صفحه ی کش به شما اجازه می دهد که مجبور نباشید همه ی سرور را بارگذاری کنید و همچنین یک نسخه از صفحه ی کش شده را هنگامی که یک کاربر آن را درخواست می دهد، نشان می دهد.

برای میزبانی های مشترک که بیشتر مبتدیان از آن استفاده می کنند، روش disk: enhanced به شدت توصیه می شود.شما باید جعبه ی Enable  Page Cache  را بررسی کنیدو همه ی تنظیمات را ذخیره کنید.

کش کردن

برای بیشتر مردم، این همه ی کاری است که باید برای یک صفحه کش انجام دهند. از آنجا که این راهنما برای کاربران سطح مبتدی می باشد، تنظیمات پیشرفته ی صفحه را انجام نخواهیم داد برای اینکه گزینه های پیش فرض کافی هستند.

دراینجا از گزینه های minify  , database cache  و object cache میگذریم. دلیل ساده آن این است که تمام سرور ها با این تنظیمات، نتایج بهینه ای ارائه نمی دهند.گزینه ی بعدی browser cache است.

Browser cache چیست؟

هر بار که یک کاربر از یک وب سایت دیدن می کند، مرورگر وب تمام تصاویر ، فایل های CSS ، جاوا اسکریپت ها و دیگر فایل های ساکن در یک پوشه موقت را به منظور افزایش تجربه ی کاربر، دانلود می کند.به این ترتیب زمانی که همان کاربر به صفحه ی بعد  میرود، صفحه بسیار سریعتر بارگذاری خواهد شد چرا که تمام فایل های ثابت در کش مرورگر موجود می باشد.

گزینه browser cache در  w3 total cache یک محدودیت زمانی در browser cache تنظیم می کند.با توجه به اینکه هر روز لوگوی خود را تغییر نمی دهید، داشتن فایل های ثابت مانند کش به مدت 24 ساعت به شما صدمه ای نمی زند. گزینه Enable را در زیر گزینه ی browser cache فعال کنید و بر روی دکمه save all setting کلیک کنید.هنگامی که این کار را انجام دادید، برای تنظیمات بیشتر به صفحه Performance>>browser cache مراجعه کنید.

کش کردن

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، ما تقریبا همه چیز به جز 404 را فعال کرده ایم. هنگامی که تنظیمات را ذخیره کرده اید، همه تنظیمات انجام شده در آن صفحه به طور خودکار تنظیم می شوند.

CDN چیست؟

CDN مخفف شبکه انتقال محتوا می باشد که به شما اجازه می دهد به محتوای ثابت خود نه فقط از طریق یک سرور میزبانی وب بلکه از طریق چندین سرور انبوه، خدمت کنید بعبارتی شما را قادر به کاهش بارگذاری سرور و افزایش سرعت وب سایت خواهد کرد.

خرد کردن

خرد کردن به سادگی، اندازه ی فایل های ثابت شما را کاهش می دهدو کمک کند که هر مقدار کیلو بایت که می توانید ذخیره کنید.با این حال، گاهی اوقات ایجاد فایل های خرد شده، منابعی که مصرف میکند بیشتر از منابعی است که ذخیره می کند. نمی توان گفت که این یک تابع وحشتناک است فقط می گوییم که ممکن است برای هر سروری مناسب نباشد.

کش کردن پایگاه داده

کش کردن پایگاه داده ها، بارگذاری سرور را با کش کردن SQL queries کاهش می دهد. این کار زمان پردازش کوئری پایگاه داده ها را حذف می کند (این کار ممکن است برای سایت های کوچک، کاری خاصی محسوب نشود).هنگامی که شروع به استفاده از این مورد کردیم، به نظر می رسید که بر روی سرور مقدار زیادی بار وارد می کند. میزبانمان توصیه کرد که آن را خاموش کنیم.در عوض آنها کش کردن SQL ساخته شده را برای ما روشن کردند.همین جا اعلام می کنیم که از این گزینه با ضمانت خودتان استفاده کنید.می توانید آن را امتحان کنید و در صورت داشتن بازخورد مناسب استفاده نمایید.

کش کردن موضوع

اگر یک سایت بسیار پویا دارید، استفاده از کش کردن موضوع به نفعتان است. این بطور عمده در مواردی که شما کوئری پایگاه داده های پیچیده ای دارید که برای بازسازی دوباره گران قیمت می باشند، مورد استفاده قرار می گیرد.مبتدیان لطفا آن را نادیده بگیرند.

نتیجه گیری

درپایان که همه چیز را راه اندازی کردید، بهتر است از پیکربندی  W3 Total Cache  خود یک بک آپ بگیرید. هر چه باشد، برای این کار زحمات زیادی کشیدیم.باید دوباره به صفحه تنظیمات عمومی W3 Total Cache   خود بازگردید. این بخش تنظیمات مربوط به واردات/صادرات می باشد. برای دانلود فایل تنظیمات سرور، بر روی دانلود کلیک کنید. در اینجا آموزش تکمیلی کش کردن با این افزونه به پایان می رسد.

امیدواریم از این مقاله استفاده ی مفیدکرده باشید.

موفق باشید

https://www.bashgahwp.com

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link