مجموعه ای ازابزارهای کاربردی وردپرسWP Useful Plugins

دوستان عزیز در قسمت های قبلی در مورد افزونه های وردپرس زیادی صحبت کردیم و هر یک را از یک دید خاص مورد بررسی قرار دادیم اما در این نوشته قصد داریم افزونه هایی را که در مخزن وردپرس بسیار محبوب هستند و تعداد دانلود زیادی داشتند را به شما معرفی کنیم.

امروز قصد معرفی افزونه ای مفید و کاربردی را داریم. شما می توانید با نصب افزونه ی WP Useful Plugins  تمام افزونه های کاربردی وردپرس را یکجا داشته باشید. شما بدون صرف زمان برای نصب افزونه های کاربردی با نصب این افزونه می توانید به تمام آن ها دست یابید.

450

451

این افزونه شامل افزونه های زیر می باشد:

افزونه وردپرس Akismet

این افزونه که از قدرت بالایی در شناسایی و مقابله با اسپم های وارده از طریق دیدگاه ها برخوردار است می تواند امنیت سایت  شما را در زمینه اسپم ها تامین نماید و همین موضوع از اهمیت، محبوبیت و البته کارایی صحیح آن خبر می دهد.

Contact Form 7

همه ی ما در سایت خود نیاز به بخشی برای تماس با ما داریم تا کاربران در صورت نیاز بتوانند به راحتی با ما ارتباط برقرار کنند این امر، خود نشانه ی احترام به مخاطب و کسب اعتبار برای وبسایت ما می شود و اطمینان نسبت به ما را در مشتری به وجود می آورد. در واقع این فرم از اولین فرم های تماس ساده ولی کاربردی است که روی کار آمد و به مرور زمان گسترده شد.

WP Super Cache

افزونه WP Super Cache یک افزونه ی حرفه ای برای بالا بردن سرعت بارگذاری سایت می باشد، تا حد ممکن اگر دنبال راه حلی برای افزایش سرعت سایت خود هستید حتما افزونه  مذکور را امتحان کنید.

W3 Total Cache

افزونه ی w3 total cache برای افزایش سرعت سایت همراه شما می باشد تا سرعت لود سایت خود را تا حد ممکن افزایش دهید.

WordPress Seo by Yoast

“افزونه Yoast SEO” که از بهترین و استانداردترین افزونه  در امر بهینه سازی و سئوی سایت های وردپرس به شما می رود و بروز رسانی های منظمی نیز دارد.

All in one seo pack

افزونه All in One SEO Pack برای وردپرس، یک افزونه در زمینه سئو می باشد که توسط آن می توانید سایت خود را  از لحاظ محتوا ، توضیحات کلی و متا تگ های سئو تکمیل نمایید . یکی از مزیت های این افزونه آن است که هنگام ارسال مطلب در سایت به شما کمک می کند تا بتوانید محتوایی با کیفیت در سایت خود منتشر سازی کنید.

Jetpack by wordpress.com

این افزونه می تواند به راحتی وبسایت وردپرسی شما را مدیریت کند به گونه ای که کاربران را کنترل کند، سرعت سایت را افزایش دهد، سرویس های امنیتی مورد نیاز را فراهم کند، تصاویر را بهینه سازی کند و به افزایش ترافیک سایت کمک کند.

Google XML Sitemaps

از خصوصیات خوب نقشه ی سایت Google XML این است که اجازه ی تنظیم قسمت دیدگاه ها را به شما خواهد داد که به صورت پیش فرض،تعدادی از دیدگاه ها تنظیم شده است.یعنی در نقشه ی سایت خود می توانید مشخص کنید که چه تعداد دیدگاهی برای پست ها موجود است.

WP-Statistics

این افزونه می تواند آمار بسیار کاملی را در وردپرس به شما نشان دهد. فقط کافیست تنظیمات آن را دقیق انجام دهید.

WP-Statistics

با این افزونه وردپرس می تونید قابلیت ارسال sms و به وردپرس اضافه کنید و از قابلیت های خوب اون استفاده کنید , از ویژگی های این افزونه ارسال اس ام اس می توانیم اشاره کنیم به اطلاع رسانی به کاربران مشترک در اس ام اس در رابطه با پست جدید سایت , محصول جدید و یا هر چیز دیگه ای …

WP Useful Plugins

قابلیت نصب افزونه های مفید و کاربردی ، قابلیت نصب تنها با یک کلیک ، نصب تمامی افزونه های کاربردی در کمتر از یک دقیقه و با یک کلیک و … از جمله ویژگی های این افزونه می باشد.

برای دانلود این افزونه اینجا کلیک کنید.

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link