۲۲ افزونه کاربردی برای ووکامرس

ووکامرس یک سیستم ایجاد فروشگاه در دل سیستم وردپرس است. هرچند ووکامرس در مقایسه با سیستم‌های فروشگاهی مشابه امکانات کمتری دارد، با این حال پشتیبانی خوب آن از افزونه‌ها و همچنین ترکیب با سیستمی مانند وردپرس سبب شده میلیون‌ها سایت اینترنتی برای ایجاد فروشگاه از ووکامرس استفاده کنند.

درحال حاضر ووکامرس از نظر تعداد، با بیش از ۳۵ درصد، بالاتر از سایر فروشگاه‌سازهای اینترنتی در ایجاد تجارت آنلاین به کار رفته است.

امکانات پیش‌فرض ووکامرس تمامی نیازهای ابتدایی و عمومی در ایجاد یک فروشگاه برای فروش فیزیکی یا فروش فایل‌ها و محتواهای دیجیتالی را فراهم می‌کند. امکانات بسیاری نیز با استفاده از افزونه‌های رایگان و تجاری که برای این سیستم توسعه پیدا کرده است، به آن افزوده می‌شوند.

در این مقاله قصد داریم ۲۲ افزونه ی ووکامرسی در وردپرس را برای شما معرفی کنیم.

۱.WooCommerce Poor Guys Swiss Knife

344

 

این یکی از افزونه های قدرتمند در وردپرس است. بیشتر شبیه ی بسته ی نرم افزاری است که اجازه سفارشی سازی کارها را در فروشگاه الکترونیکی می دهد.شما می توانید فرم پرداخت ، عملیات سبد خرید و… را به صورت سفارشی تنظیم کنید.

۲.WooCommerce EU VAT Compliance

566همان طور که از اسم افزونه پیداست مطابق بر مالیات ارزش افزوده ی  اتحادیه جدید اروپا می باشد و بطور خودکار محل مشتری را شناسایی می کند و قیمت را مطابق با مالیات ارزش افزوده در صفحه ی اول نمایش می دهد.

۳.WooCommerce Customizer

678با استفاده از این افزونه می توان تا حدی عدم هماهنگی را رفع کرد. البته این ویرایش بیشتر روی متن رخ می دهد اما از نظر ظاهری هم می توان تغییراتی را ایجاد کرد.

بعضی از قسمت های ووکامرس مثل عکس ها در تنظیمات ووکامرس امکان تغییر اندازه و … دارند و در نهایت می توان هماهنگی نسبی را بین قالب و ووکامرس ایجاد کرد.

۴.WooCommerce Multilingual

467برای چند زبانه کردن محصولات و مطالب سایت مناسب است . با افزونه ووکامرس چند زبانه کردن فروشگاه  می توانید به کاربرانتان این امکان را بدهید که مطالب سایت تان را به زبان دلخواهشان مطالعه کنند.

۵. Stripe for WooCommerce

789

این افزونه از درگاه پرداخت در ووکامرس پشتیبانی می کند. همچنین اجازه ی استفاده از کارت اعتباری در فروشگاه های الکترونیکی را می دهد.

۶. Pay With Amazon

677

همان طور که از نام این افزونه پیدا است با این افزونه می توانید پرداخت در آمازون  در فروشگاه ووکامرس تان را انجام دهید. همچنین اجازه می دهد تا کاربران اطلاعات ذخیره شده در حساب آمازون  را در سایت تجارت الکترونیک استفاده کنند.

۷. WooCommerce Product Slider

232

فروشگاه های اینترنتی معمولاً بعد از مدتی پر از محصولات متفاوت می شود و اگر حواسمان نباشد بسیار شلوغ شده و راه های یافتن محصول برای مشتری بسیار سخت می شود.

این وظیفه ی شماست به عنوان یک فروشنده محیطی ایجاد کنید که سطح دسترسی به محصولات را برای مشتری خود ساده سازید این افزونه امکان می دهد تا اسلایدر  متحرک، محصولات را نمایش دهد.

۸. WooCommerce Product Gift Wrap

567

این افزونه اجازه ی اضافه کردن گزینه ی کاغذ بسته بندی در صفحات محصولات را می دهد. همچنین هزینه ی رایگانی برای بسته بندی می توانید انجام دهید.

۹. WooCommerce Smart Sale Badge

787

فروشگاهی موفق تر است که تخفیفات بهتری را شامل شود و همین طور فروشگاه هایی موفق ترند که بتوانند مشتری بیشتری به سمت خود جذب و آن ها را حفظ کنند. ما با کمک این افزونه به فروشنده اعلام خواهیم کرد که برای این محصول چقدر تخفیف قائل شدیم.

۱۰. Order Delivery Date for WooCommerce

490

این افزونه تاریخ تحویل محصولات را در طول پرداخت مشخص می کند. صاحب فروشگاه ووکامرس  می تواند تاریخ تحویل را در صفحه ی سفارشات بخش مدیریت وردپرس  مشاهده کند.

۱۱. Weight/Country Shipping for WooCommerce

990

هزینه های حمل و نقل با توجه به وزن از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. اگر شما می خواهید هزینه ی حمل و نقل با توجه به کشور و وزن را بدانید این افزونه برای شما مناسب است.

۱۲. WooCommerce My Account Widget

435

همانطور که شما در یک وب سایت وردپرسی فرمی برای ورود و عضویت افراد تعریف می کنید و یا از همان فرم اصلی وردپرس استفاده می کنید، در ووکامرس هم می توانید ابزارکی را در ساید بار سایت یا فوتر یا هر جای دیگری که می خواهید تعبیه کنید.

اطلاعات حساب شامل لینک سبدخرید، صفحه ی حساب پرداخت و آدرس های دیگر می باشد. با این افزونه می توانید امکان ورود به فروشگاه را به کاربران بدهید.

۱۳. WooCommerce Checkout Manager

679

یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی، افزونه WooCommerce می باشد توسط افزونه WooCommerce Checkout Manager شما می توانید فیلدهای صفحه پرداخت نهایی را حذف و اضافه کنید .

بعضی از فیلدها اضافی هستند ، در قسمت تنظیمات این افزونه با انتخاب کلید remove شما می توانید فیلد مورد نظر را حذف کنید . در پایین صفحه تنظیمات افزونه، گزینه add برای اضافه کردن فیلد به کار می رود .

۱۴. Minimum Purchase for WooCommerce

321

امکانی را فراهم می کند تا شما مجموعه قوانینی برای حداقل خرید در فروشگاه اینترنتی ووکامرس داشته باشید. قبل از این که کاربر درصفحه ی پرداخت اقدام کند می توانید قوانین را وضع کنید.

۱۵. WooCommerce PDF & Print

456

این افزونه دکمه ی ذخیره کردن محصولات به صورت pdf و doc را انجام می دهد. همچنین کاربران می توانند روی دکمه ی چاپ کلیک کنند تا فوراً صفحه ی محصول چاپ شود.

۱۶. Product Enquiry for WooCommerce

8900

این افزونه امکان می دهد تا مشتریان و بازدیدکنندگان اطلاعات مربوط به محصول را از سمت راست صفحه ی لیست محصولات جویا شوند.

۱۷. WooCommerce Product FAQs

578

افزونه ی بسیار کاربردی و در عین حال ساده ای است که امکان پرسش و پاسخ را برای مشتریان فروشگاه اینترنتی  فراهم می کند و ما نیز به راحتی می توانیم بر آن ها نظارت داشته باشیم.

در واقع سوالات مشتریان درباره ی محصول در قالب سوالات متداول نمایش داده می شود.

۱۸. WooCommerce–Gift Cards

589

با کمک این افزونه می توانیم گیف کارت هایی ایجاد کنیم و آن ها را به مشتریان خاص و ویژه ی خود اختصاص دهیم و کاربران می توانند آن را به عزیزانشان هدیه دهند.

۱۹.WooCommerce Currency Switcher

5900

شما می توانید هزینه های محصولات فروشگاه خود را با این افزونه به نرخ ارز های دیگر تبدیل کنید و یا با توجه به قرار دادن محصولات در فروشگاه نرخ ارز قیمت آن را تنظیم نمائید.

با استفاده از این افزونه مدیران فروشگاه های ووکامرس قادر خواهند بود نرخ تغییر یافته را در کمترین زمان ممکن به دست آورده و از آن استفاده نمایند.

این افزونه یک ویژگی فوق العاده دیگر هم دارد و آن هم قابلیت استفاده از آن با استفاده از کد کوتاه و ویجت است.

۲۰. WooCommerce Export Customer Email

657

این افزونه به صورت بسیار ساده یک لینک اضافی زیر تب مشتریان برای برون ریزی همه ایمیل های مشتریان درون یک فایل ایجاد می کند و همچنین به شما به عنوان مدیریت فروشگاه آنلاین اجازه می دهد تا آن را در قالب فرمت CSV دریافت نمائید.

این افزونه باعث می شود تا بتوانید یک سری از ایمیل های بسیار زیاد را در یک فایل کوچک گردآوری کرده و بتوانید دسترسی بهتر و آسان تری به آن ها داشته باشید و مدیریت آن ها نیز ساده تر خواهد شد.

۲۱. WooCommerce Advanced Product Quantities

578

با این افزونه می توانید مجموعه قوانین برای کاربر تعیین کنید،حداقل و حداکثر تعداد مجاز خرید کاربر را نمایش دهید. نصب و پیکربندی این افزونه نیز آسان است.

۲۲. WooCommerce Colors

456

 افزونه ای کاربردی برای ووکامرس است که به شما امکان تغییر رنگ بندی فروشگاه اینترنتی را می دهد و با کمک آن می توانید فروشگاه خود را متمایز و برای کاربران خود نیز جذاب تر کنید.

فقط کافیست با دقت و با کمک برخی سایت های ست کردن، رنگ های درست و همخوانی را انتخاب کنید تا ترکیب جذابی را به وجود آورید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد .سایت باشگاه وردپرس را هر روز دنبال کنید. ما هر روز با آموزش های جدید وردپرس در خدمت شما دوستان هستیم.

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link