افزونه جلوگیری از کپی برداری محتوای سایت در وردپرس

با استفاده از افزونه جلوگیری ازکپی برداری محتوای سایت می توانید در وردپرس از کپی برداری محتوا سایت جلوگیری کنید، خوب می دانید که محتوا سرمایه ی هر سایتی محسوب می شود و شما هم مسلما دوست ندارید که این محتوا بدون اجازه شما در فضای وب منتشر شوند.

حتما برای مطالبی که برای سایت خودتان می نویسید زحمت زیادی می کشید .اما در این میان افرادی هستند که به راحتی زحمات شما را نادیده می گیرند و مطالب سایت تان را که برای آن وقت گذاشتید و نوشتید را به راحتی کپی می کنند.

افزونه ای که امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم از کپی برداری سایت های دیگر از مطالبتان جلوگیری می کند؛ این افزونه ی wordpress prevent copy paste plugin  است. هدف این افزونه جلوگیری از کپی برداری محتوای سایت و محافظت از محتوای شما می باشد.این افزونه بهترین انتخاب برای بهینه سازی سایت شما در موتورهای جستجو می باشد و اینکه محتوای سایت شما همچنان منحصر به فرد باقی خواهد ماند.

همه ی ما می دانیم محتوای هر سایت سرمایه آن سایت می باشد. با استفاده از این افزونه افراد دیگر اجازه ی کپی برداری از سایتتان بدون اطلاع شما را نخواهند داشت. شما با این افزونه می توانید کلیک راست روی تصاویر و محتوای سایت تان را قفل کنید و مطالب تان را از این که دیگران کپی کنند حفظ کنید و بدین ترتیب مطالبی که مربوط به سایت شماست همیشه منحصر به فرد خواهد ماند و در سایت های دیگر منتشر نخواهد شد چون این افزونه به شما کمک می کند به این هدف دست یابید.

ویژگی های افزونه WordPress Prevent Copy Paste Plugin وردپرس :

  • جلوگیری از کپی مطالب توسط دیگر سایت ها
  • بهینه سازی سایت در موتور های جستجو با محتوای منحصر به فرد
  • و …

برای دانلود افزونه اینجا کلیک کنید.

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link