19 نکته عملی برای افزایش ترافیک وب سایت وردپرس

افزایش ترافیک وب سایت وردپرس

سوالی که کاربران سایت به تازگی از ما می پرسند این است که چگونه ترافیک سایت را مدیریت کنیم.

در این مقاله قصد داریم 19 نکته عملی برای افزایش ترافیک وب سایت را برای شما کاربران گرامی تشریح کنیم. مدیران سایت با استفاده از نکاتی که در ادامه بیان می کنیم می توانند تعداد مشترکین و بازدید کننده های سایت خود را افزایش دهند.

 

1.لیست ایمیل را ایجاد کنید

تحقیقات نشان داده است که بیش از 75 درصد کاربرانی که از سایت بازدید می کنند هرگز دوباره به سایت برنمی گردند به همین دلیل اولین کاری که شما باید انجام دهید یک لیست ایمیل ایجاد کنید و کاربرانی که از سایت شما بازدید می کنند آدرس ایمیلشونو بگیرید و از طریق ایمیل دسترسی مستقیم به کاربران داشته باشید و این کار امروزه از هر ابزار بازاریابی دیگر موثرتر است.

2.افزونه Yoast SEO را نصب کنید.

اگر شما این افزونه را نصب نکردید توصیه می کنیم اینکارو انجام دهید. این افزونه سایت شما را بهینه می کند کمک می کند تا تگ اضافه کنید همچنین امکان کنترل نقشه سایت را دارد، پشتبانی و به روز رسانی منظم دارد و مطابق با آخرین الگوریتم های گوگل است.

3.پست های وبلاگ تان را بهبود دهید

برای محتوایی تولیدی خود در هر پست زمان بگذارید. افزونه Yoast SEO یک ابزار تحلیل گر پست است که بر اساس کلمات کلیدی پست به شما نمره می دهد.

4.لینک دادن به داخل متن را به یک عادت تبدیل کنید

 

آیا تا به حال دیدید که چرا همه وبلاگ های موفق به مقالات قدیمی تر خودشان لینک می دهند. لینک های داخلی به موتورهای جستجو می فهماند که محتوا و متن شما از اهمیت بالایی برخوردار است و با محتوای دیگر وب سایت نیز ارتباط دارد. نمره سئو سایت را با این کار افزایش دهید.

5.استفاده از ابزار سئو

مقدار زیادی از این ابزارهای سئو کمک می کنند تا منابع جدید برای سئو سایت تان پیدا کنید البته این کار نیاز به مهارت فنی دارد .

6.استفاده از اسنیپ ها در وردپرس

اسنیپ ها متاد داده مناسبی را به سایت وردپرس تان اضافه می کنند. موتورهای جستجو از این داده برای نمایش متفاوت سایت در نتایج جستجو استفاده می کند . با این کار ترافیک سایت تان را افزایش دهید.

7.به اشتراک گذاری آسان را فراهم کنید

رسانه های اجتماعی یک منبع مهم ترافیک برای هر وب سایتی است به همین دلیل محبوب ترین وب سایت ها به اشتراک گذاری راحت را برای کاربران فراهم می کنند. افزونه های زیادی از رسانه های اجتماعی برای افزودن به سایت وردپرسی وجود دارد.

8.با کاربران در رسانه های اجتماعی تعامل داشته باشید

وب سایتی اجتماعی است که با مخاطبان خود درباره سایت صحبت کند. مدیران سایت ها باید این کار را انجام دهند و با کاربران در تعامل باشند. با کاربران در تعامل باشید و لینک های خود را در رابطه با موضوع وبلاگ تان به اشتراک بگذارید.

9.به اشتراگ گذاری خودکار در رسانه های اجتماعی را فراهم کنید

بسیاری از صاحبان سایت زمان زیادی صرف می کنند و محتوا را در رسانه های اجتماعی به اشتراک قرار می دهند. اما شما نیازی نیست این کار را دستی انجام بدهید. شما می توانید از IFTTT استفاده کنید تا به طور خودکار محتوای شما را در رسانه های اجتماعی انتشار دهد یا از Buffer برای زمان بندی پست هایتان در رسانه های اجتماعی استفاده کنید. این ابزارها کمک می کند در وقت خود صرفه جویی کنید و با مخاطبین خود تعامل داشته باشید.

10.پست های قدیمی تان را به اشتراک بگذارید

توییتر جایی برای صحبت کردن درباره وب شماست.به این معنی که توییت های خود را برای چند دقیقه در جدول زمانی کاربر نمایش دهید. البته تمام زمان را به این کار اختصاص ندهید از همون ابزارهای منتشر کردن خودکار در رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

11.با کاربرانی که نظر در سایت تان قرار می دهند تعامل کنید

بسیاری از کاربران وقتی از مطلب یا پستی که در سایت شما منتشر می شود اگر برایشان مفید باشد حتماً نظرشان را قرار می دهند. شما به عنوان مدیر سایت حتماً به کاربرانی که در سایت تان نظر می گذارند پاسخ دهید و به آن ها احترام بگذارید.

12.راه های یافتن افزایش کاربر را پیدا کنید

تعامل با کاربر بازدید از سایت شما را افزایش می دهد یکی از ابزارهای تعامل نظر است. هدف این است که به کاربرانتان بگویید چه خدماتی را می توانید در وب سایت تان ارایه دهید . ابزار نظرسنجی را اضافه کنید هم چنین قرار دادن عکس های جذاب و فیلم باعث می شود تا کاربرانتان مشغول شوند.

13.تصاویر با کیفیت بالا اضافه کنید

تصاویر جذابیت بیشتری از متن دارد. با قرار دادن تصاویر با کیفیت بالا در وبلاگ خود نه تنها نگاه بازدیدکنندگان به وب سایت شما خوب می شود بلکه باعث می شود تا کاربران مدت زمان زیادی را در سایت تان بمانند. از Shutterstock برای پیدا کردن تصاویر با کیفیت بالا در وبلاگ استفاده کنید.

14.فیلم های بیشتری به وب سایت اضافه کنید

یوتیوب بیشترین جستجو را در موتورهای جستجو دارد چون فیلم ها جذاب تر از متن و تصاویر هستند با استفاده از فیلم مطالب جذاب و سرگرمی و مفید را به مخاطبانتان ارایه دهید. توصیه ما این است از یوتیوب استفاده کنید چون جامعه بازدیدکننده زیادی دارد.

15.سرعت وب سایت تان را بهبود دهید

هیچ کسی از سایتی که به آرامی بارگذاری می شود استقبال نمی کند. وب سایتی که سریع بارگذاری می شود نه تنها کاربران بلکه موتورهای جستجو نیز به آن اهمیت می دهند. حتما متوجه شدید سایت تان بعد از نصب چند افزونه و اضافه کردن عکس کندتر به کندی بارگذاری می شود. برای بهینه سازی تصاویر  از سرویس CDN مانند MaxCDN استفاده کنید.

16.SSL به وب سایت تان اضافه کنید.

بسیاری از وب سایت ها در حال اضافه کردن اینکار هستند و گوگل اعلام کرده است این کار رتبه بندی سایت را افزایش می دهد. در واقع به تمام آدرس های خود به جای http، https اضافه کنید این کار را می توانید به دو صورت انجام دهید یا گواهی ssl بخرید یا از گواهی ssl رایگان رمزگذاری استفاده کنید.

17. گوگل آنالیز را اضافه کنید

صاحبان سایت نیاز دارند که بازدیدکنندگان وب سایت خود را درک کنند این کار کمک می کند تا متوجه شوید چه نوع محتوایی برای کاربرانتان جذاب است آن را ارایه دهید برای این کار Google Analytics را در سایت خود نصب کنید.

18.صفحات فرود خود را تقسیم کنید

 

صاحبان سایت همیشه نیاز به اطلاعات برای تصمیم گیری دارند . آزمون A/B امکان می دهد تا شما دو نسخه از صفحه را آزمون کنید تا ببینید کدام عملکرد بهتری دارند.

19.محتوای مفید ایجاد کنید

این مهم ترین نکته است که همیشه باید در ذهن داشته باشید. ارایه محتوای مفید به کاربران کمک می کند و معنی ارزش مطلب را برایشان آشکار می کند. میلیون ها وب سایت با یکدیگر در داشتن محتوای منحصر به فرد رقابت می کنند.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. منتظر نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده شما هستیم. ما هر روز با مقالات جدید وردپرس در خدمت شما هستیم.

 

 

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link