معرفی ۲۵ افزونه ضداسپم در وردپرس–بخش اول

اگر شما سایت وردپرس دارید باید بدانید متاسفانه هک یک واقعیت انکار نشدنی است. از آن جایی که سیستم مدیریت محتوای وردپرس محبوب است؛ به همین دلیل بیشتر از هر پلتفرم دیگری، در معرض هکرهای زیادی قرار دارد.

خوشبختانه افزونه های باکیفیت زیادی در دسترس هستند تا از اسپم شدن وردپرس جلوگیری کند. در ادامه افزونه هایی را معرفی خواهیم کرد که شما می توانید هر کدام یا ترکیب آن ها را به عنوان یک استراتژی هرزنامه وردپرس استفاده کنید.

۱- افزونهAkismet

افزونهAkismet به شما کمک می کند تا  با کامنت و نظرات اسپم مقابله کنید و آن ها را ثبت نکنید. این افزونه محبوب ترین افزونه ای است که رایگان می باشد که بصورت پیش فرض در تمامی سایت های وردپرس نصب شده است. همچنین یک اشتراک بین سایت های تجاری است. شما نیاز به وارد کردن کلیدAPI برای استفاده از این افزونه دارید.

236

۲- افزونهAnti-splog

این افزونه مانع از اسپم شدن وبلاگ ها و سایت ها از روی شبکه ی وردپرس می شود. این در حالی است که شما همیشه این افزونه را فعال نگه دارید. این افزونه با استفاده از کپچا (reCAPTCHA) جلوی هر گونه اسپم را می گیرد.

در بالای تنظیم فرم ثبت نام ،صفحه ی ثبت نام هر ۲۴ ساعت تغییر می کند تا از اسپم شدن جلوگیری کند. اما کاربران منظم، به تغییرات انجام شده توجه نمی کنند.این افزونه بخشی از امنیت سایت شما را تضمین می کند. این افزونه همچنین سایت شما را اسکن می کند تا خطایی پیدا کند و بلافاصله بعد از کشف آن سایت را تعطیل می کند.

 

239

۳- افزونهWP-SpamShield

این افزونه نظرات سایت شما، ثبت نام  و انواع محبوب ترین فرم های تماس و فرم بااهمیت را چک می کند. این افزونه از CAPTCHA برای اسپم کردن فیلتراستفاده نمی کند و کاربر پسند است. قبل از اینکه لیست اسپم ها را نشان دهد این افزونه می تواند اسپم را بلاک کند.

240

۴-افزونه Spam Comments Cleaner

این افزونه کامنت ها و نظرات اسپم شما راطبق یک برنامه ی طراحی شده حذف می کند از اینرو به جای دستی تمیز کردن و پاک کردن صف اسپم ، می توانید این افزونه را نصب و فعال کنید.

شما می توانید مجموعه ی اسپم ها را به طور منظم از یک بار در ساعت تا یک بار در ماه حذف کنید. این یک راه مناسب برای به روز رسانی خودکار سایت شما می باشد.

241

۵- افزونهWordPress Zero Spam

به جای تکیه بر بازدیدکنندگان برای اثبات کاربران واقعی، افزونه  CAPTCHA کمک می کند تا کاربران تجربه کاربری بهتری داشته باشند. از آن جایی که ربات ها  فیلد اضافی را پر می کنند تا تمام الزامات یک فرم انجام شود.این افزونه بلوک ثبت نام را اسپم می کند .

250

۶. افزونهSpamPot

این افزونه شبیه WordPress Zero Spam کار می کند؛ به جز این که برای ثبت نام و صفحات ورود به سیستم، طراحی شده است.

افزونه وقتی نصب شد تنها ربات ها می توانند بخوانند. از آن جایی که ربات ها برای پر کردن فرم ها در زمینه های مورد نیاز هستند، آن ها با پر کردن زمینه ی مخفی بلافاصله مسدود خواهند شد.

این بدین معنی است که کاربران شما زمینه ی CAPTCHA را ایجاد می کنند تا آن ها  راحت تر و آسان تر از سایتشان استفاده کنند. این افزونه به طور رایگان و بدون هیچ  تنظیمات اضافی نصب می شود.

251

۷. افزونهNoSpamNX

این افزونه نظرات اسپم را، با کمک زمینه ای ایجاد می کند که تنها ربات ها می توانند بخوانند. این افزونه CAPTCHA یا ورودی مبتنی بر کاربر را، برای بهتر شدن تجربه ی کاربری استفاده نمی کند.

برخلاف افزونه یWordPress Zero Spam این افزونه از جاوا اسکرپیت استفاده نمی کند؛ بدین معنی که احتمال زیاد با تمامی مرورگرها سازگاری دارد. اگر افزونه های دیگر کار نمی کنند این افزونه جایگزین عالی برای سایت شماست.تنها شرط این افزونه این است که comments.php را به درون  comment_form. بارگذاری کنید. حتی اگر یکی از مزایا افزایش سازگاری است. شما این افزونه را قبل از اینکه به سایت اضافه کنید به طور کامل تست کنید.

253

۸.افزونه Simplest Comment Spam Catcher

این افزونه یکی دیگر از افزونه ها برای کاهش کامنت های اسپم می باشد این افزونه فیلد  مخفی را اضافه می کند تا ربات ها آن را بخوانند. ساده ترین اسپم کننده نظرات است. این افزونه ممکن است دقیقا آن چیزی که می خواهید نباشد ولی جایگزین خوبی است.

254

۹. افزونه Stop Spammers Spam Protection

اگر شما در حال جستجو برای یک افزونه هستید که فرم های زیادی را اسپم کند، این افزونه، گزینه خوبی است که می تواند مورد استفاده شما قرار گیرد. این افزونه در حالی که شما تلاشتان را برای ورود می کنید، نظرات را بلاک می کند و صفحه ی ثبت نام را اسپم می کند.

این مورد از ویژگی های رایج در افزونه ها نیست. کاربران شانس دوم برای ارسال نظرات یا ثبت نام دارند در حالی که افزونه اسپم تشخیص داده است. این زمانی است که CAPTCHA  در فرم دوم ظاهر می شود در غیر این صورت ظاهر نمی شود.

255

۱۰.افزونهFV Antispam

این افزونه مکمل عالی برای افزونه ی Akismetمی باشد.تمام اسپم های ظاهر شده را از سایت شما حذف می کند. به نظر می رسد مرتب کردن از طریق صف اسپم برای کامنت های ایجاد شده آسان تر است. به هیچ تنظیمات اضافی نیاز ندارد و نصب آن آسان می باشد.

256

۱۱. افزونهCleanTalk Spam Protection

این افزونه تمام ربات هارا از فرم های سایت تان بلاک می کند. این افزونه اسپم های دستی را مسدود نمی کند.اما از آن جایی که بسیاری از اسپم ها توسط ربات ها ارسال می شوند، شما باید کاهش عظیمی را در اسپم هایی که ایجاد شده است ببینید.

همچنین در این افزونه یک فایروال گنجانده شده است تا از حملات DDoS وXML-RPC جلوگیری کند. این افزونه سایت شما را اسکن می کند تا اسپم را از سایت تان خارج کند.

257

۱۲.افزونه Batch Comment Spam Deletion

این افزونه به جای پاک کردن تمام کامنت ها در صف اسپم، از دکمه ی “خالی کردن اسپم “در کامنت استفاده می کند. همچنین کمک می کند تا سایت شما سرریز نشود به ویژه اگر قرار باشد کامنت ۱۰۰۰ نفر را حذف کنید. قبل از این که از این افزونه در سایت استفاده کنید آن را بطور کامل تست کنید چون هر سال به روز رسانی نمی شود.

265

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link