ایجاد منوی پرش در وردپرس

سلام به کاربران همیشگی وردپرس

در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه یک منوی پرش در بخش مدیریت وردپرس اضافه کنیم تا صفحات را به سرعت ویرایش و ارسال کنیم.

با ما همراه باشید.

Add a Jump Menu in WordPress admin area

چگونه منوی انتخاب سریع در آسان تر شدن کارها به ما کمک می کند؟

بخش مدیریت وردپرس همراه با یک طرح بسیار ساده و آسان برای شما آماده شده است. شما برای دسترسی به محتوا و نوشته ها باید به قسمت مربوطه رفته و روی دکمه ویرایش آن کلیک کنید مانند: نمونه کارها- فرم تماس- دیدگاه – کاربران و … که تقریبا سخت می باشد. اگر شما مقدار زیادی پست ها، صفحات و یا پست سفارشی دارید تبدیل آن ها به فهرست بسیار دشوار است. شما نیاز به فهرست صفحات متعدد یا استفاده از قابلیت جستجو بر روی صفحه نمایش ارسال ها دارید که بسیار سریع و یا قابل اعتماد نیست.

Finding posts to edit in WordPress admin area

 

منوی پرش می تواند به شما کمک کند از هر نقطه در داخل بخش مدیریت وردپرس محتوا را به سرعت ویرایش و جستجو کنید. منوی پرش کمک می کند در زمان جستجو برای پیدا کردن محتوا برای ویرایش صرفه جویی شود. اکنون بیایید ببینید که چگونه یک منوی پرش در بخش مدیریت وردپرس برای ویرایش سریع اضافه کنید.

اضافه کردن منو و رفتن به بخش مدیریت وردپرس

اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است که افزونه  WP Jump Menu را نصب و فعال کنید پس از فعال سازی یک منوی  WP Jump Menu در منوی نوار ابزار وردپرس افزوده می شود. بر روی آن کلیک می کنید و جعبه جستجو را برای شما نمایش می دهد در جعبه جستجو شروع به تایپ یک کلمه ایی می کنید و این افزونه نتایج که شما تایپ کرده اید رانشان می دهد.

 

Jump Menu in action

 

 

شما می توانید از جعبه جستجو برای پیدا کردن مطالب استفاده کنید،کلیدهای جهت دار، بالا و پایین برای حرکت بین نتایج استفاده می شود که بسیار سریع عمل می کند این افزونه علاوه بر مطالب برای جستجوی رسانه ها ، صفحات ، پست ها و … نیز استفاده می شود. برای پیکربندی افزونه به قسمت تنظیمات رفته و گزینه WP Jump Menu را انتخاب کنید.

Enable post types from jump menu settings

در این بخش لیستی از نواع پست ها،که در وبسایت وردپرس در دسترس هستند را می بینید، پست ها و صفحات به طور پیش فرض برررسی می شوند و شما می توانید هر یک از پست ها را جهت بررسی کردن انتخاب کنید.در این قسمت استایل های WP Jump Menu می توانید انتخاب کنید.

Chose appearance and styling for jump menu

در اینجا شما می توانید موقعیت WP Jump Menu را انتخاب کنید، موقعیت پیش فرض در نوار مدیریت وردپرس وجود دارد. شما می توانید موقعیت منو را در بالا و پایین پیشخوان تغییر دهید.

شما همچنین می توانید رنگ وضعیت پست ها را انتخاب کنید بطور مثال برای پست های در حال انتظار، پیش نویس و یا پست منتشر شده رنگ جداگانه انتخاب کنید. گزینه های دیگر برای تنظیم تراز متن، شناسه پست ها و نمایش یا مخفی کردن WP Jump Menu را نشان می دهد

امیدوارم این مقاله به شما کمک کند یک منوی پرش در بخش مدیریت وردپرس اضافه کنید تا صفحات را به سرعت ویرایش و ارسال کند. نظرات و انتقادات و پیشنهادات خودتان را برای ما ارسال کنید.

ما هر روز با مقاله جدید وردپرسی در باشگاه وردپرس همراه شما خواهیم بود.

 

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



تا کنون دیدگاهی ارسال نشده است،

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link