۲۱ افزونه برای مدیریت سایت گروهی در وردپرس-بخش اول

مدیریت یک وبلاگ  با چند نویسنده، چالش های خاص خودش را دارد. خوشبختانه وردپرس باعث شده مدیریت وبلاگ های با چند نویسنده آسان تر شود.

در این پست قصد داریم ۲۱ افزونه برای مدیریت سایت گروهی در وردپرس را که شامل چند نویسنده در وردپرس می باشد را معرفی کنیم.

۱- افزونه Capability Manager Enhanced

این افزونه برای بالا بردن قابلیت های مدیریت می باشد. هر نقش کاربری مجاز به انجام یکسری وظایف است. این افزونه اجازه می دهد تا وظایف ایجاد شده در نقش کاربران را تغییر دهید. به عنوان مثال نقش کاربر نویسنده در وردپرس مجاز به اضافه کردن پست و انتشار آن ها است؛ شما می توانید با استفاده از این افزونه، وظایف را ویرایش کنید و مثلا به نقش نویسنده، اجازه انتشار پست ها قبل از بازبینی توسط مدیر را ندهید. شما همچنین می توانید نقش کاربر سفارشی با یک مجموعه سفارشی از قابلیت ها را ایجاد کنید. اگر شما در حال ایجاد سیستم مدیریت محتوا برای یک مشتری باشید و یا می خواهید نقش کاربر سفارشی در سایت خود را با قابلیت ها و وظایف محدود ایجاد کنید، این وِیژگی ها مفیدمی باشد.

۲- افزونه Co-Authors Plus

زمانی که شما  وبلاگی دارید که توسط چند نویسنده مدیریت می شود، بیشتر از یک نفر زمان نیازدارند تا مقاله را تکمیل کنند. یکی از راه های نمایش، زمانی است که شما می خواهید چیزی شبیه به انجام کار گروهی در بالای پست به نمایش بگذارید.(نمایش نویسندگان در بالای پست) یکی دیگر از روش ها نمایش همکاری نویسندگان و لینک دادن به پروفایل آن ها به صورت جداگانه است. همه ی این قابلیت ها با افزونه معرفی شده امکان پذیر است.

۳. افزونه Restrict Author Posting

در یک وبلاگ چند نویسنده ای، گاهی اوقات ممکن است شما بخواهید برخی مباحث را به نویسندگان خاصی اختصاص دهید.بعنوان مثال گروه ورزشی را به نویسندگان ورزشی اختصاص دهید. این افزونه اجازه می دهد تا دسته بندی مدنظرتان را به نویسندگان اختصاص دهید تا نویسندگان تنها در همان محدوده اجازه ی انتشار نوشته را داشته باشند.

۴. افزونه Revisionary

افزونه ی تجدید نظر می باشد. معمولا در یک وبلاگ چند نویسنده ای ، نویسندگان اجازه ی ویرایش پست های منتشر شده را ندارند. این افزونه اجازه می دهد تا با اضافه کردن یک سیستم، این امر امکان پذیر شود. نگران نباشید هیچ کاری بدون تایید شما انجام نخواهد شد. با این حال نویسندگان قادر به ویرایش و ایجاد تغییرات در پست منتشر شده ی خود هستند.

۵. افزونه Simple Local Avatars

این افزونه آواتار محلی ساده است وردپرس با استفاده از Gravatar برای نمایش آواتار کاربر در نظرات و پروفایل کاربر استفاده می کند. با این حال ممکن است بعضی از کاربران، آواتار برای ایمیل خود فعال نکرده باشند و یا ممکن است از عکس های ساده در پروفایل نویسنده استفاده کنند. افزونه آواتار محلی، اجازه می دهد تا کاربران در سایت وردپرسی عکس خود را آپلود کنند.

۶. افزونه Author Avatars List

این افزونه لیست آواتار نویسندگان را نشان می دهد. همچنین آواتار نویسندگان را در هر نقطه ای از سایت نشان می دهد. این افزونه همانند ویجت است که شما می توانید آن را به نوار کناری خود اضافه کنید تا یک لیست از نویسندگان با آواتار در سایت نشان داده شود. این افزونه مانند آواتار محلی است.

۷. افزونه Edit Flow

ویرایش جریان یک سیستم مدیریت گردش کار برای وب سایت های وردپرس طراحی شده است. این افزونه این امکان را فراهم می کند تا نظراتی را بر روی پست پیش نویس گذاشته که تنها در ویرایشگر متن قابل نمایش است. شما همچنین به کمک این افزونه می توانید یادآوری اضافه کنید و یا پست سفارشی را ایجاد کنید تا نوشته را کامل کنید. ویرایش جریان، تاریخ سرمقاله شما را نشان می دهد تا به راحتی پست های در حال پیشرفت و مدیریت برنامه ی در حال انتشار را ببینید.

 

توصیه میکنیم این مطالب را هم حتما بخوانید



    تشکر دوست عزیز بسیار عالی بووود

1 دقیقه وقت دارید؟

با باشگاه وردپرس آشنا شوید
دیدن این ویدئو فقط یک دقیقه زمان شما را می گیرد

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

لطفا نام و ایمیل خود را وارد کنید

تا این آموزش ارزشمند همین الان برایتان ایمیل شود
فیلم آموزشی را همین الان برایم ایمیل کن
close-link

برای دانلود ماهنامه لطفا فرم زیر را تکمیل کنید
 
دانلود ماهنامه باشگاه وردپرس
close-link